• انتشار: 1399/07/23 - 13:41
  • تعداد بازدید: 1751
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز جهانی عصای سفید

پیام رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی زنجان به مناسبت روز جهانی عصای سفید پیامی صادر نمود

3579.mp3 پیام رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان

 به گزارش  روابط عمومی و امور بین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان ، رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی زنجان به مناسبت روز جهانی عصای سفید پیامی صادر نمود . متن پیام بدین شرح است :


بیست و چهارم  مهرماه، برابر پانزدهم اکتبر روز جهانی عصای سفید نام گذاری شده است که به همین مناسبت تبریک و گرامی داشت فراوان خود را به محضر همه روشن دلان عزیز ایران و خانواده های گرانقدرشان تقدیم می دارم.


این روز بهانه ای است که سلامی دوباره بفرستیم به روشندلان عزیزجامعه هر چند دیدگانشان نمی بیند اما قلبشان پر است از بصیرت و بینایی.


همان گونه که رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) فرمودند: نابینا آن نیست که چشمش بینا نباشد ، نابینا آن است که دیده بصیرتش بینا  نباشد.


به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد همه افراد حتی آنهایی که از سلامت جسمی برخوردار هستند دارای نقص هستند  داشتن سلامت جسمی برای نیل به اهداف متعالی کافی نیست و باید روحیه امید بخشی و امید آفرینی در وجود فرد باشد.


باید معلولان به داشتن استقلال و ایستادن روی پای خود باور داشته باشند و با امید به آینده در افقی روشن و امیدوار گام بردارند.باید باور داشته باشیم روشندلان عزیز بخش بزرگ  زنده و پویای جامعه هستند که  باید با این عزیزان همنشین بود تا به هوش سرشارشان پی برد.


روشندلان استان  ما بحمدالله   در تمام زمینه ها تحصیل کرده و با فرهنگ هستند و الگویی برای ما که چشم ظاهر داریم هستند و در عرصه های مختلف اعم از ورزش، هنر، تحصیل و …،  موفق و شناخته شده هستند .


این جانب فرارسیدن این روز را به تمامی روشندلان و روشن ضمیران عزیز صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم در پرتو همدلی و همیاری و با استعانت از تعالیم عالیه اسلامی بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی کوشا باشیم .


 


فاطمه باغبانی


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی


 


 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3579
کلمات کلیدی