• انتشار: 1400/03/13 - 10:30
  • تعداد بازدید: 1109
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیش بینی ارزیابی 12500 نوآموز بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سمنان

اولین جلسه ستاد هماهنگی اجرای برنامه سنجش استان  سمنان در روز چهارشنبه 12 خرداد ماه با حضور اعضای ستاد در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

4617.mp3 پیش بینی ارزیابی 12500 نوآموز بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سمنان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان،در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود و همچنین عوامل اجرایی برنامه سنجش ، خواستار همفکری بیشتر جهت اجرای مطلوب برنامه سنجش در سال تحصیلی جدید شد.

محمد دستورانی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پایگاه ها، اولویت اصلی ستاد را سلامت نوآموزان و عوامل اجرایی پایگاه های سنجش دانست.

رییس ستاد هماهنگی برنامه سنجش استان سمنان تاکید کرد همکاری و همراهی همه دستگاه های مرتبط و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها ومناطق بسیار مهم و ضروری می باشد.

سپس دکتر جندقی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خصوص نحوه مراجعه نوآموزان جهت تکمیل واکسیناسیون و انجام معاینات پزشکی در درمانگاههای تحت پوشش نوآموزان توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه کرمانی ، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ،ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اجرایی طرح سنجش سال 99، به ارائه آماری از طرح سنجش سال گذشته به تفکیک شهرستانها و مناطق پرداخت و از رضایت بخش بودن طرح سنجش خبر داد.

محمد کرمانی هم چنین در خصوص برنامه سنجش سال 1401-1400 نکاتی ارائه نمود و پیشنهادات و انتظارات اداره استثنایی استان از اعضای ستاد را بیان کرد.

سایر اعضای ستاد در خصوص نحوه اجرای طرح، زمان مراجعه به پایگاه و... به تبادل نظر پرداختند.

در پایان جلسه، موارد ذیل توسط اعضاء به جمع بندی رسید و مقرر گردید پیگیری لازم صورت پذیرد.

تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب ازسوی آموزش و پرورش، علوم پزشکی و صدا و سیما، جلوگیری از ازدحام و تردد های اضافی در پایگاه ها، پیگیری افراد مراجعه نکرده به سنجش، طرح موضوع سنجش در اولین شورای آموزش و پرورش استان، مکاتبه با کمیته امداد و دفتر اداره کل امور اجتماعی استانداری سمنان جهت مساعدت مالی خانواده های بی بضاعت، تامین وسیله نقلیه پایگاه های سیار از سوی ادارات شهرستان ها و مناطق، استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی با توجه به طرح صد مدرسه، صد دبیرخانه و ....

لازم به ذکر است استان سمنان 7 پایگاه ثابت و سیار با 54 نفر عوامل اجرایی جهت اجرای برنامه سنجش دارد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4617
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید