• انتشار: 1400/03/14 - 21:44
  • تعداد بازدید: 1248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه توجیهی مراقبین سلامت پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی زنجان

کارگاه توجیهی مراقبین سلامت پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی زنجان با حضور کارشناس اداره بهداشت در مدرسه پویای ابهر برگزار شد.

4625.mp3 کارگاه توجیهی مراقبین سلامت پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی زنجان

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی زنجان،  هاشمی کارشناس مسئول سنجش اداره آموزش و پرورش  استثنایی زنجان ضمن تشکر از حضور و مشارکت  مراقبین بهداشت مدارس نواحی و مناطق استان به عنوان مراقبین سلامت پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان  با اشاره به مساله کرونا و وظایف دو چندان مراقبین سلامت در سال جاری از آنها خواست تا با اهتمام ویژه و رعایت پروتکل های بهداشتی ارزیابی ها به شکل دقیق انجام پذیرد.

وی با اشاره به حساسیت موضوع از آنها خواست مطابق با پروتکل های اعلام شده بهداشت فردی و اجتماعی در طول مدت حضور نوآموز در پایگاه سنجش موردتوجه قرار گیرد.

شایان ذکر است  مدرسین این جلسه کارشناسان اداره بهداشت معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بودند.

عناوین آموزشی شامل محاسبه نمایه توده بدنی و ترسیم منحنی های رشد، مراقبت از پوست و مو و پدیکلوز، سندرم داون و ترسیم منحنی های رشد مربوطه وتکمیل فرم معاینات و واکسیناسیون بود.

در این جلسه مدرس محترم دوره آموزش هایی در رابطه با شناخت دندان ها ، اسامی آنها و نحوه بررسی و در صورت لزوم ارجاع دانش آموزان دارای مشکل ارائه کرد .

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4625
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید