• انتشار: 1399/04/04 - 12:48
  • تعداد بازدید: 985
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهرتهران

کار برای دانش آموزان بانیازهای ویژه تلفیقی از کار و عشق بوده و نیازمند توفیق الهیست.

قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران افزود:باید تلاش کنیم و بکوشیم تا در کنار خادمین به دانش آموزان با نیازهای ویژه همراه و یاورشان باشیم

3119.mp3 کار برای دانش آموزان بانیازهای ویژه تلفیقی از کار و عشق بوده و نیازمند توفیق الهیست.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، نشست دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با حضور قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران،کریمی رئیس اداره آموز و پرورش استثنایی،پازوکی نماینده مجمع در دفتر نمایندگی استثنایی،آسمانی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت،یکه دهقان کارشناس مسئول و شیرمحمدی کارشناس این اداره برگزار شد.


شهناز کریمی ضمن تشکر از حضور مهندس قربانی  گزارشی از وضعیت موجود،تعداد مدارس خیرساز،مدارس اهدایی خیرین،مشارکت و درحال ساخت فضا توسط خیرین،آمار دانش آموزان تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی،اطلاعات فضاهای نیازمند ساخت ،نیازهای اساسی و مبرم در ساخت و تجهیزفضای آموزشی بویژه در طیف اتیسم،فضاهای ورزشی و تفریحی و نیازها و .... ارائه نمود.


در ادامه قربانی با بیان این مطلب که کار در آموزش و پرورش استثنایی و خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه تلفیق کار و عشق است و این یک توفیق بزرگ الهیست کا شامل حال کارکنان مدارس استثنایی شده است تصریح کردکمجمع خیرین نیز تلاش میکند تا در کنار شما باشد .

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه گفت:با یاری خداوند و پیگیری اعضاء تلاش خواهیم کرد بر اساس اولویت ها ،در مسیر خدمت به این عزیزان گام برداریم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران با تاکید بر تعیین دبیر ثابت برای این دفتر جهت پیگیری مستمر به بازدید از پروژه های در حال ساخت جهت هماهنگی ساخت در مسیر نیازهای دانش آموزان استثتایی،آماده سازی طرح توجیهی ساخت 2 مرکز ورزشی تفریحی در مناطق 18 و 4،پیگیری حل مشکلات دانش آموزان طیف اتیسم بویژه مدرسه فرشتگان آسمانی،تهیه آلبوم کامل از نیازها با تاکید بر اولویت ها و دارای شرایط سه گانه ساخت و ساز و تعمیر و بازسازی سالن ورزشی چند منظوره شهید محبی اشاره و  خواستار پیگیری این موضوعات توسط  دبیر جلسه و نماینده مجمع دراین اداره شدند.













  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3119
کلمات کلیدی