• انتشار: 1402/05/29 - 08:22
  • تعداد بازدید: 547
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
درخشش زرین برای مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران

کسب رتبه ۲۵ کنکور سراسری توسط « سید اسماعیل نصرالهی » دانش آموز با آسیب جسمی حرکتی شدید

« سید اسماعیل نصر الهی » دانش آموز با آسیب جسمی حرکتی شدید در دبیرستان نمونه دولتی امام صادق (ع) ساری به صورت تلفیقی فراگیر تحصیل نموده است.

7729.mp3 کسب رتبه ۲۵ کنکور سراسری توسط « سید اسماعیل نصرالهی » دانش آموز با آسیب جسمی حرکتی شدید

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، کسب رتبه ۲۵ کنکور سراسری ۱۴۰۲ گروه علوم انسانی توسط « سید اسماعیل نصرالهی » دانش آموز ساعی و توانمند پایه دوازدهم دبیرستان نمونه دولتی امام صادق (ع) ، برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات جوانان مستعد و علاقمند شهرستان ساری ترسیم شد و بر افتخارات آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران افزود.

وی تحصیلات را به صورت تلفیقی فراگیر در مدارس عادی تحصیل کرده است و در زمان تحصیلش در مقطع دبیرستان تحت پشتیبانی هنرستان با نیازهای ویژه امام صادق (ع) ساری بوده است.

وی در مصاحبه با روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران گفت: بنده با تست زنی زیاد در درس روانشناسی توانستم که در کنکور ۱۴۰۲ در این درس به درصد ۹۳ برسم و این روش را به بقیه هم پیشنهاد می کنم.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط جسمی شرایط سختی برای درس خواندن و آزمون داشتم، به طوری که به صورت دراز کشیده درس می خواندم و قدرت نوشتن هم نداشتم.

 نصرالهی عوامل موفقیت خود را  یاری خداوند، تلاش و پشتکار خود و حمایت و زحمات خانواده معرفی کرد.

وی به افتخارات دوران تحصیل اشاره کرد و اظهار داشت: از مهم ترین افتخارات در دوران تحصیل می توان دو مدال برنز ، یک مدال طلا در مسابقات قهرمانی شطرنج معلولین کشور و یک مدال برنز در مسابقات مثلثات ریاضی استان مازندران را برشمرد.

نصرالهی در پایان از زحمات مدیران و دبیران دبیرستان نمونه دولتی امام صادق (ع) ساری ، هنرستان  پشتیبان امام صادق (ع) ساری و حمایت و زحمات خانواده جهت کسب این رتبه تشکر و قدردانی نمود.

از همین رسانه، مراتب #تبریک_تقدیر و تشکر ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران، از این افتخار آفرین ساروی ، مدیران مدارس عادی و پشتیبان، رابط تلفیقی فراگیر و کارشناس تلفیقی فراگیر اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بعمل می آید.

 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,مازندران
  • کد خبر : 7729
کلمات کلیدی
روابط عمومی مازندران

روابط عمومی مازندران

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید