• انتشار: 1396/05/21 - 11:43
  • تعداد بازدید: 539
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومي اداره آموزش و پرورش استثنايي خوزستان:

کسب 10 مقام کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان از کسب 10 مقام برتر کشوری توسط دانش‌آموزان پسر خوزستانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز خبر داد

393.mp3 کسب 10 مقام کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز


 علی ممبینی اظهار داشت : دانش‌آموزان پسر استثنایی خوزستان در مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله کشوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که از هفتم تا یازدهم مردادماه در مشهد برگزار شد، موفق به کسب چند مقام کشوری شدند. شرکت کنندگان در هفت رشته شامل حفظ، قرائت، انشای نماز، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و احکام و تفسیر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.



وی افزود: سید عماد بلم پور در رشته حفظ مکتوب از آموزشگاه ذوالفقاری اهواز، احمد رضا رشیدی در رشته حفظ 20 جزء از آموزشگاه شوریده شیرازی اهواز و سید حسین کرملاچعب در رشته حفظ 10 جزء از آموزشگاه شوریده شیرازی رتبه‌های اول کشوری رشته خود را کسب کردند.



رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت : ارسلان طاهری در رشته انشای نماز از آموزشگاه پویش اهواز، حیدر غضبانی رشته احکام پایه نهم از آموزشگاه شمیم آبادان، یونس آرامون در رشته احکام پایه هشتم از آموزشگاه شمیم آبادان و میلاد سواری زاده در رشته روخوانی قرآن پایه دوازدهم از آموزشگاه اتحاد اهواز نیز در رشته‌های خود موفق به کسب رتبه دوم این مسابقات شدند.



ممبینی ادامه داد: همچنین یوسف مذخوری در رشته روخوانی قرآن پایه هشتم از آموزشگاه گلهای سوسنگرد، میثم علعلی در رشته روخوانی قرآن پایه نهم از آموزشگاه پویش اهواز و مهدی نیسی در رشته حفظ مکتوب از آموزشگاه ذوالفقاری اهواز رتبه‌های سوم را در رشته‌های خود کسب کردند.


  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 393
کلمات کلیدی