• انتشار: 1396/11/18 - 09:30
  • تعداد بازدید: 487
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
.

کلنگ احداث مدرسه استثنایی شهر زهکلوت كرمان به زمين زده شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مردم و مسئولان کلنگ احداث مدرسه استثنایی نوین شهر زهکلوت با همکاری موسسه نیکوکاری رضوان به زمین زده شد.

754.mp3 کلنگ احداث مدرسه استثنایی شهر زهکلوت كرمان به زمين زده شد


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، حجت ااسلام والمسلمین بامری امام جمعه شهر زهکلوت دراین مراسم به اهمیت کار خیر اشاره کرد و اظهارداشت: مدرسه سازی یک کار معنوی ماندگاراست وثواب اخروی و را برای انسان نیکوکاربه همراه دارد.



وی درادامه به جایگاه معنوی مدرسه در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: خيرين مدرسه‌ساز انسان‌هاي ارزشمندی هستند که برای فراهم کردن مکان مناسب برای رشد علم و دانش اموال خود را صرف مي‌کنند و به همين سبب اين اقدام خيرين مورد احترام افراد جامعه است.


 


مهران باهری سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان درادامه این آئین با بیان اینکه ساخت مدرسه لذت بخش ترین کار و اندوخته ای ارزشمند برای آخرت است تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز پشتوانه های اصلی آموزش و پرورش در توسعه عدالت آموزشی هستند.


 


وی با اشاره به اینکه  جذب مشارکت خیرین در جهت توسعه فضای آموزشی استان و رفع محرومیت هم برای دانش آموزان عادی وهم برای دانش آموزان استثنایی مهم ترین رویکردآموزش وپرورش استثنایی است بیان داشت: معلم، دانش آموز، فضا و تجهیزات آموزشی در توسعه علمی کشور نقش مهمی را ایفا می کنند.


 


بر پایه این گزارش با حضور مسئولین محلی شهر زهکلوت ومعاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودبار جنوب کلنگ مرکز استثنایی نوین شهرزهکلوت در زمینی به مساحت 1800مترمربع و زیر بنای 60 متر مربع با اعتباری بالغ بر 50میلیون تومان به زمین زده شد.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 754
کلمات کلیدی