• انتشار: 1396/11/28 - 09:39
  • تعداد بازدید: 474
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت خير نيك انديش مادرشاهي انجام شد

کلنگ زنی اولین دبیرستان دخترانه دانش آموزان با مشکلات جسمی حرکتی در خراسان رضوی

مراسم کلنگ زنی اولین دبیرستان دخترانه دانش آموزان دارای مشکلات جسمی حرکتی در استان خراسان رضوی به همت نیک اندیش ارجمند مهندس مادرشاهی برگزار شد.

776.mp3 کلنگ زنی اولین دبیرستان دخترانه دانش آموزان با مشکلات جسمی حرکتی در خراسان رضوی


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در اين مراسم مهين توكلي رییس داره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوي بیان کرد:مدرسه انسان ها را توانمند و ناتوانی ها را به توانایی تبدیل می کند.



وی افزود: مدرسه برای کودکان با نیازهای ویژه جایی است که زندگی را تجربه کنند و نقطه شروع برخورداری از همه نعمت هاست تا با حمایت های عاطفی و اقتصادی و آموزشی و...بتوانند به عضوی کارآمد, مستقل و عزت مند تبدیل شده و قادر به تامین معاش خود باشند و این امر با همت خیرین محترم مدرسه ساز محقق می شود.



توكلي ادامه داد: اولین مرکز آموزشی دخترانه دانش آموزان با نیازهای ویژه در گروه جسمی -حرکتی در مقطع متوسطه در۲۰۰۰متر مربع زمین احداث می‌شود که در فاز اول آن بخش های آموزشی و اداری در ۶۰۰مترمربع ساخته خواهد شد و بر اساس تفاهم نامه هزینه آن مبلغ ۶۰۰میلیون تومان برآورد شده است که ۷۰درصد آن را مهندس مادرشاهی تقبل کرده‌اند والباقی توسط علیزاده معاون مشارکت های نوسازی تامین خواهد شد.



در ادامه مهندس مادرشاهی در سخنانی ضمن تقدیر از خانم توکلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و آقای رافتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و سایر خیرین  اظهار داشت: دانش آموزان جسمی حرکتی دو بال دارند که یک بال آنها مربی است و بال دیگر امکانات آموزشی لست افزود باید تلاش کنیم تا به عنوان جامعه همراه با این گروه در جهت رفع نیاز و توانمندی ایشان گامی برداریم.


 


وی تصریح کرد این مرکز با توجه به استانداردهای جهانی احداث خواهد شد و به عنوان یک نمونه فضای اسنتاندارد جهت استفاده این دانش آموزان به بهره برداری می رسد و سعی در این داریم چه در بحث آموزش و چه در بحث فضای فیزیکی به جامعه جهانی نزدیک شویم.


 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 776
کلمات کلیدی