• انتشار: 1398/05/01 - 14:08
  • تعداد بازدید: 489
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
قزوین

کلنگ زنی ساخت مدرسه استثنایی آبگرم به همت خیّرین نیک اندیش حاج فتحعلی صفری و حاج محمد حسنلو

مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه استثنایی شهر آبگرم به همت خیّرین نیک اندیش حاج فتحعلی صفری و حاج محمد حسنلو و با حضور مسئولین آموزش و پرورش استثنایی و منطقه آوج، خیّرین معزز، دانش آموزان با نیازهای ویژه و اولیاء آنان و مسئولین محلی برگزار گردید.

1866.mp3 کلنگ زنی ساخت مدرسه استثنایی آبگرم به همت خیّرین نیک اندیش حاج فتحعلی صفری و حاج محمد حسنلو



با حضور رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان ، مسئولین آموزش و پرورش استثنایی و منطقه آوج، خیّرین معزز، دانش آموزان با نیازهای ویژه و اولیاء آنان و مسئولین محلی، مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه استثنایی شهر آبگرم به همت خیّرین نیک اندیش حاج فتحعلی صفری و حاج محمد حسنلو برگزار شد.


خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن قدردانی از توجه و رویکرد معنوی و پسندیده خیرین ارجمند نسبت به دانش آموزان استثنایی، آن را توفیقی خاص از جانب خداوند متعال برشمردند.


رحمانی سرمایه گذاری برای تربیت دانش آموزان را از مؤلفه های توسعه پایدار جامعه قلمداد و حضور خیّرین در آموزش و پرورش را فرصت بی بدیلی دانستند که با درک درد جامعه، در راستای تربیت فرزندان این کشور گام برداشته اند.


حاج فتحعلی صفری از جانبازان دفاع مقدّس ضمن تأکید بر توجه مسئولین و خیّرین به نیازهای معلولین، توفیق ساخت این مدرسه را از الطاف خداوندی برشمردند و تأمین هزینه های سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را نیز متقبل شدند.


با ساخت این مدرسه و تأمین سرویس رفت و آمد، امکان پوشش حداکثری دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر آبگرم و روستاهای آن فراهم خواهد شد.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 1866
کلمات کلیدی