• انتشار: 1398/06/26 - 11:33
  • تعداد بازدید: 456
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مرکزی

گردهمایی مدیران مدارس ویژه و مراکز مشکلات یادگیری استان

مدیران مدارس ویژه و مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان در یک گردهمایی با حضور رئیس، کارشناس مسئول و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی برنامه های اجرایی خود در سال تحصیلی 98-97 را مشخص نمودند.

1995.mp3 گردهمایی مدیران مدارس ویژه و مراکز مشکلات یادگیری استان


به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی؛ جلسه مدیران مدارس و مراکز ویژه استان روز چهارشنبه 98/6/13 در سالن کنفرانس مرکز آموزشی رفاهی اراک برگزار گردید.


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات تمامی مدیران و کارکنان مدارس و مراکز ویژه استان در سال تحصیلی 98-97 گفت: ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی، مشاوره ای و پرورشی به دانش آموزان با نیاز های ویژه علاوه بر توانایی های علمی تخصصی، توان عاطفی و هیجانی بسیار بالایی را لازم دارد.


محمود عسکری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان در سال تحصیلی 98-97 اظهار داشت: با تلاش بسیار خوب کلیه کارکنان آموزش و پرورش استثنایی، عملکرد مجموعه استثنایی از لحاظ حمایت از خانواده ها در زمینه های توانبخشی، درمانی و سرویس ایاب و ذهاب و همچنین تنوع برنامه ها و جشنواره های اجرا شده در حوزه های آموزشی، توانبخشی و پرورشی بسیار مطلوب بوده است.


وی پس از تبیین برنامه ها و طرح های سال تحصیلی جدید افزود: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، مدیران محترم مدارس جهت اجرای برنامه ها آموزشی پرورشی در مدرسه باید با استفاده از فرصت ها و ظرفیت خانواده ها و خیرین تمهیدات مناسبی بیاندیشند.


در این جلسه با برگزاری کارگروه های تخصصی در خصوص موضوعات و مطالب مختلف حوزه آموزش و پرورش استثنایی از قبیل برنامه ها و فعالیت های اجرایی در سال تحصیلی جدید، شیوه های اثر گذار در کیفیت بخشی آموزشی، پرورشی،توانبخشی، مالی و... بحث و تبادل نظر شد و در پایان نیز مقرر گردید طرح و برنامه های پیشنهادی پس از بررسی و جمع بندی به صورت مکتوب به مدارس ارسال گردد.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 1995
کلمات کلیدی