• انتشار: 1398/10/22 - 07:51
  • تعداد بازدید: 737
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خوزستان

اولویت ما توانمند سازی آموزشی نیروهای شاغل در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی است.

ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: اولویت ما توانمند سازی آموزشی نیروهای شاغل در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی است.

2401.mp3 اولویت ما توانمند سازی آموزشی نیروهای شاغل در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان علی ممبینی روز پنج شنبه 19 دی ماه در جمع همکاران شاغل در مدارس اتیسم و مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان و در حضور خانم عزیزی مدیر آموزش سازمان آموزش و پرورش استثنایی و خانم محمود پور کارشناس مشکلات ویزه یادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن تشریح برخی از اقدامات این اداره در سال جاری گفت: در راستای اجرای سند سند تحول بنیادین و با هدف توانمند سازی نیروهای شاغل در مدارس استثنایی از شروع سال تحصیلی تا کنون بیش از 6 هزار نفر ساعت دوره ضمن خدمتت برای معلمین استثنایی استان برگزار شده است.


 


وی همچنین گفت: در سال تحصلی جدید تعداد زیادی کارگاه مدرسه ای و استانی برای معلمین ورودی جدید و با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته از مدارس برگزار شده است و در همین راستا امروز نیز شاهد برگزاری 2 کارگاه با حضور اساتید ممتاز کشوری برای همکاران شاغل در مدارس اتیسم و مراکز مشکلات ویژه یادگیری هستیم .


 


ممبینی گفت:مجموعه استثنایی به عنوان یک مجموعه تخصصی برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین خود، نیاز به نواوری ، خلاقیت و به روز رسانی معلومات و دانش نیروهای خود داد و ما نیز در این زمینه نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.


 


وی در ادامه بر توسعه کمی و کیفی مدارس استثنایی و افزایش پوشش تحصیلی با هدف تحقق عدالت آموزشی در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در این راستا در سال جاری مدارس و کلاس استثنایی در مناطق کارون، تشان بهبهان ، جایزان امیدیه و روستای آب باران آغاجری ، فتح المبین شوش و غانم شوشتر و دو منطقه عشایری و مراکز مشکلات ویژه یادگیری در شهرهای کارون، شاوور و هفتکل راه اندازی کردیم.


 


رییس اداره اموزش و پرورش استثنایی در پایان از حمایت های استاندار ، مدیر کل اموزش و پرورش ، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس،مدیر عامل منطقه آزاد اروند و خیرین محترم در خصوص توسعه کمی و کیفی اموزش و پرورش استثنایی در استان تقدیر و تشکر کرد.


 


  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 2401
کلمات کلیدی