• انتشار: 1396/08/17 - 14:06
  • تعداد بازدید: 488
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزير مطرح كرد؛

اوليا و مربيان فعاليتهاي فرزندانشان را همگام با معلمان رصد كنند

معاون وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور معتقد است كه آموزش و پرورش به اهدافش نمي رسد مگر آنكه اوليا و مربيان فعاليتهاي فرزندانشان را همگام با معلمان رصد كنند.

551.mp3 اوليا و مربيان فعاليتهاي فرزندانشان را همگام با معلمان رصد كنند


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل، دكتر مجيد قدمي در جلسه روساي انجمن هاي اوليا و مربيان مدارس استثنايي شهر تهران با تاكيد بر جايگاه اوليا و مربيان در نظام تعليم و تربيت گفت: معلوليت مشكل فرد نيست بلكه مشكل جامعه است و به همين خاطر همه بايد براي رفع مشكلات فرد معلول تلاش كنيم.



وي افزود: آموزش و پرورش استثنايي كشور گامهاي بزرگي را براي خدمت به جامعه معلولان برداشته ولي براي اينكه بتواند به طور كامل به اهدافش برسد اولياي دانش آموزان بال اصلي هستند و بايد در كنارما باشند.



معاون وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشو با تاكيد بر نقش آموزش خانواده ها در تعليم و تربيت گفت: انجمن هاي اوليا و مربيان كمك هاي زيادي مي توانند ارائه كنند بويژه در بحث ايده پردازي و ايجاد نگرش هاي نوين.



در بخشي ديگري از اين جلسه هم محسن غفوريان معاون برنامه ريزي آموزشي و توانبخشي سازمان و خانم كاويانپور رئيس انجمن هاي اوليا و مربيان مدارس استثنايي كشور دقايقي را صحبت كردند. حسن ختام اين جلسه هم نظراتي بود كه هريك از حاضران بيان كردند.


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 551
کلمات کلیدی