• انتشار: 1398/10/22 - 07:49
  • تعداد بازدید: 991
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کردستان

برنامه های آموزش و پرورش استثنایی استان در دهه ی مبارک فجراعلام شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان درهفتمین نشست شورای پرورشی آموزش وپرورش استثنایی استان برنامه های دهه ی مبارک فجر در مدارس با نیازهای ویژه استان را اعلام کرد.

2400.mp3 برنامه های آموزش و پرورش استثنایی استان در دهه ی مبارک فجراعلام شد.

به گزارش روابط عمومی  آموزش و پروش استان کردستان خلیل رنجبررئیس آموزش وپرورش استثنایی استان پیش از ظهر امروز در هفتمین نشست شورای پرورشی آموزش وپرورش استثنایی استان با بیان اینکه دهه ی فجر فرصتی مغتنم برای بیان دستارودهای انقلاب اسلامی است، گفت: تقویت روح امید ،فراهم ساختن زمینه ظهور و بروز خلاقیت هاو استعدادهای دانش آموزان با نیازهای ویژه در قالب موضوعات هنری به موازات ارزش های انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی از جمله دستاوردهای اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر در مدارس استثنایی استان است .


رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور باید ازارزش های انقلاب وخون شهیدان پاسداری کنند ؛ افزود: باید از فرصت دهه ی مبارک فجر برای تبیین ارزش های انقلاب استفاده کرد.


وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسمات دهه ی فجر گفت: گرامیداشت دهه ی فجر، گرامیداشت ارزش ها و اعتقادات است و ما باید دستاورد های دهه ی فجر و عللی که باعث بوجود آمدن انقلاب شد را به نسل امروز بشناسانیم.


رنجبر در ادامه از ایام الله دهه ی مبارک فجر و 22 بهمن به عنوان عید انقلاب و جشن ملی و اسلامی ملت بزرگ ایران نام برد و با تأکید بر واگذاری مسئولیت اجرای مراسم به دانش آموزان، خواستار حضور پر رنگ دانش آموزان و فرهنگیان در برگزاری ویژه برنامه های ایام الله دهه ی فجر و فرهنگ سازی در این راستا شد.


وی مهمترین وظیفه دانش آموزان به عنوان نسل آینده  کشور را حفظ استقلال ایران به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست وتصریح کرد: دانش آموزان ما درست است که در زمان انقلاب حضور نداشته اند ولی باید از ارزش های انقلاب و خون شهیدان پاسداری کنند.


وی با بیان اینکه مراسم های شاد و مفرح برای دانش آموزان در سطح  مدارس شهری و روستایی با نیازهای ویژه استان برگزار خواهد شد.افزود:در طی ایام دهه ی مبارک فجر مسابقات ورزشی،فرهنگی و هنری در بین دانش آموزان با نیاز ویژه برگزار خواهد شد و برپایی نمایشگاه کتاب، نقاشی و هنرهای دستی،گفتمان انقلاب وبرگزاری جشنواره غذاهای محلی از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.


  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 2400
کلمات کلیدی