• انتشار: 1396/09/18 - 15:19
  • تعداد بازدید: 523
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون وزير آموزش و پرورش انجام شد

برگزاری اختتامیه مسابقات غیر حضوری کیمیای هنر در شهر تهران

مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات غیر حضوری ادبی و فرهنگی کیمیای هنر دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور و همايش روز جهاني معلولين به میزبانی شهر تهران در سالن همایش جواد موفقیان مجتمع نابینایان شهید محبی برگزار شد.

610.mp3 برگزاری اختتامیه مسابقات غیر حضوری کیمیای هنر در شهر تهران


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور،اين همايش با حضور دکتر مجيد قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش کشور، حسینی رئیس اداره حراست سازمان کشوري، شهناز ریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و معاونین و کارشناسان ، خیرین، مدیران مدارس، همکاران بازنشسته ، همکاران معلول شاغل در مدارس، همکاران شاغل دارای فرزند معلول و برگزیدگان کنکور سراسری 96 برگزار شد.



کریمی ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک هفته وحدت و روز جهانی معلولین،گزارشی از برگزاری مسابقات غیر حضوری کیمیای هنر کشوری ارائه كرد.


 


سپس دکتر قدمی ضمن تبریک ایام، بخشی از خدمات ارائه شده در حوزه های آموزشی، توانبخشی، پرورشی و حمایتی توسط دولت تدبیر و امید را در راستای پیشبرد اهداف ، معرفی و بروز استعدادها و توانمندی دانش آموزان با نیازهای ویژه برشمردند. وی تحقق اهداف سازمان در راستای ارتقا کیفیت آموزشی و توان بخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه را مرهون تلاش و همت معلمان دلسوز دانست.


 


برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و دستی و اجرای برنامه های متنوع و هنری توسط دانش آموزان با نیازهای ویژه به منظور نمایش توانمندی های این دانش آموزان و تقویت عزت نفس و حس خودارزشمندی در آنان نیز از دیگر برنامه ها و اهداف این همایش بود.


 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 610
کلمات کلیدی