• انتشار: 1396/09/06 - 11:44
  • تعداد بازدید: 457
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در مرکز آموزش نیروی انسانی پیامبر اعظم(ص)تهران برگزار شد؛

برگزاری اولین دوره آموزشی روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور

اولین دوره آموزشی روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور 4 و 5 آذر در مرکز آموزش نیروی انسانی پیامبر اعظم(ص) تهران برگزار شد.

585.mp3 برگزاری اولین دوره آموزشی روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، این دوره آموزشی با حضور 28 نفر از نمایندگان استانی به مدت دو روز در تهران برگزار شد.



مبانی ارتباطات و اطلاع رسانی، مبانی خبر، تیترنویسی، ارزشهای خبری، عناصر خبری،آموزش انواع سبک های خبری، فناوری های نوین در عرصه اطلاع رسانی، ارتباط با رسانه ها، روابط عمومی و تاثیر آن بر تعامل رسانه ای از جمله سر فصل هایی بود که در این دوره آموزشی توسط مدرسان دانشگاهی تدریس شد.



مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این دوره آموزشی گفت: هنوز بخش بزرگي از جامعه با سختي ها ، زيبايي ها و جلوه هاي فداكارانه  معلمان استثنايي آشنا نيستند كه باید نسبت  به آگاهي و اصلاح نگرش عمومی  در اين زمينه كار رسانه اي بيشتري شود.



در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی مرتضی کرمانشاهی مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، ضمن خیر مقدم به میهمانان بر نقش بی بدیل روابط عمومی ها در معرفی سازمان و انعکاس مطلوب فعالیت های سازمان تاکید کرد.



محسن غفوریان معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور هم در مراسم افتتاحیه با تاکید بر اینکه اولویت اول فعالیت روابط عمومی باید افزایش سطح پوشش تحصیلی دانش آ|موزان با نیازهای ویژه باشد گفت: معرفی فعالیتهای تخصصی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، تلاش برای معرفی بهتر مبحث فراگیرسازی و تعامل با اصحاب رسانه و تغییر در نگرش جامعه نسبت به دانش آموزان و کودکان با نیازهای ویژه از دیگر مواردی است که روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استثنایی باید مورد توجه قرار دهند.



تشکر از روسای ادارات و میهمانان



بدینوسیله از همه همکاران محترمی که در اولین دوره آموزشی روابط عمومی در مرکز آموزش نیروی انسانی پیامبر اعظم ص تهران شرکت داشتند و  یکایک روسای محترم ادارات سراسر کشور که زحمت هماهنگی حضور این گرامیان را انجام دادند تشکر می شود.



همچنین از آقای دکتر قدمی، معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، دکتر نظری رئیس محترم مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آقای دکتر غفوریان معاون محترم آموزشی و توانبخشی سازمان و آقای دکتر کرمانشاهی مدیر محترم حوزه ریاست، روابط عمومی و بین الملل که با حضور در این برنامه گرمابخش و راه نما بودند تشکر می نماییم.


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 585
کلمات کلیدی