• انتشار: 1398/12/13 - 11:05
  • تعداد بازدید: 965
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به خانه با مدرسه برگردیم/ مدارس تعطیل است اما معلمان "آموزش" را تعطیل نکردند + فیلم و تصاویر

مدارس و معلمان آموزش و پرورش استثنایی این روزها با ابتکار خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا جریان یادگیری دانش‌آموزان دچار خلل نشود.

2614.mp3 به خانه با مدرسه برگردیم/ مدارس تعطیل است اما معلمان "آموزش" را تعطیل نکردند + فیلم و تصاویر

 


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ؛ این روزها کرونا همه چیز را تحت‌الشعاع خود قرار داده، مدارس یک هفته‌ای است تعطیلند و دانش‌آموزان مجبور به خانه‌نشینی‌!


اگر چه ویروس کرونا تعطیلی ناخواسته و البته طولانی‌مدت مدارس را رقم زده اما این روزها جریان آموزش تعطیل نیست، دانش‌آموزان در خانه هستند اما جریان یادگیری در همان خانه و با روش‌های مختلف در حال پیگیری است از پخش زنده تلویزیونی گرفته تا ابتکار معلمان و مدارس برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی.


دکتر سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز چندی قبل  با بیان اینکه شعار « به خانه با مدرسه برگردیم»  باید سرلوحه اصلی کار ادارات و مدارس استثنایی سراسر کشور  قرار گیرد  گفته بود: می توان با استفاده از ظرفیت فناوری های نوین، آموزش های منزل محور و فضای مجازی به گونه ای عمل کنیم که در این ایام آموزش تعطیل نشود. 


این روزها علاوه بر پخش زنده آموزش‌های تلویزیونی از بازه زمانی 8 صبح تا 5 عصر توسط شبکه آموزش، معلمان و مدارس نیز در فضای مجازی، فیلم‌هایی را تولید و به اشتراک می‌گذارند تا همه دست به دست هم اجازه ندهند جریان آموزش دانش‌آموزان آسیب ببیند.


فیلم‌های مختلفی از معلمان منتشر شده است که در خانه هستند اما با تدریس دروس و ضبط فیلم کار آموزش دانش‌آموزان را پیگیری می‌کنند و از طریق اشتراک آن در فضای مجازی و کانال تلگرامی مدرسه نمی‌گذارند خللی در جریان آموزش شکل بگیرد در کنار این تکالیفی هم برای دانش‌آموزان تعیین و از سوی معلمان پیگیری می‌شود.


 



 


تدریس دروس عقب مانده در منزل یکی از دانش آموزان پایه هشتم پیش حرفه ای شهرستان هویزه توسط خانم سعیده ساکی


 



 برنامه آموزش مجازی روزانه استان خراسان رضوی


 



 


ضبط و ارسال تکلیف دانش آموز برای معلمش/ برای دریافت فیلم کلیک کنید


 



 


تدریس دروس عقب مانده در منزل یکی از دانش آموزان پایه هشتم پیش حرفه ای شهرستان هویزه توسط خانم سعیده ساکی/ برای دریافت فیلم کلیک کنید


 



تدریس و مرور درسها در فضای  مجازی توسط خانم  امانی معلم چند پایه شنوایی دبستان نصرت نوشهر استان مازندران


 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار موضوعی,اخبار ریاست
  • کد خبر : 2614
کلمات کلیدی