• انتشار: 1399/06/04 - 18:29
  • تعداد بازدید: 1395
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیررئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از دو دانش آموز برتر مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و استثنایی از دو دانش آموزروشندل یزدی که در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز و در رقابت با دانش آموزان عادی حائز رتبه های برتر کشوری شده اند به صورت ویدئو کنفرانسی تقدیر بعمل آورد.

3461.mp3 تقدیررئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از دو دانش آموز برتر مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در حاشیه نشست قطبی با مدیران آموزش و پرورش استثنایی، دکتر سید جواد حسینی از دو دانش آموز روشندل یزدی به نام های زینب باغبانی و انسیه سادات رضوی که در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز و در رقابت با دانش آموزان عادی حائز رتبه های برتر کشوری شده اند به صورت ویدئو کنفرانسی تقدیر بعمل آورد.


 شایان ذکر است دانش آموز روشندل زینب یاغبانی دانش آموز پایه دوازدهم در رشته انشای نماز و در رقابت با دانش آموزان عادی دختر مقام چهارم کشوری را کسب کرده است.


 همچنین انسیه سادات رضوی دیگر دانش آموز روشندل یزدی که در پایه یازدهم در حال تحصیل است در  مسابقات حفظ 10 جزء قرآن و در رقابت با دانش آموزان عادی مقام سوم کشوری را به دست آورده است.


 قابل ذکر است  در این نشست هدایا و تقدیرنامه رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی جهت اهدا به این دانش آموزان به رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان یزد تقدیم شد.


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار ریاست
  • کد خبر : 3461
کلمات کلیدی