• انتشار: 1399/02/27 - 20:53
  • تعداد بازدید: 1016
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد؛

تقدیر از کارکنان مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش دیدار و این روز را تبریک گفت.

2860.mp3 تقدیر از کارکنان مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور،  دکتر اسماعیل برقی، در دیدار با فریبرز حمیدی، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به وی و همکاران مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی،  ضرورت و اهمیت مقوله اطلاع رسانی فعالیت ها و برنامه های مرتبط با دانش آموزان با نیاز های ویژه را یادآور شد.


وی با بیان اینکه باید نگرش مردم و مسئولین را نسبت به کودکان استثنایی اصلاح شود اظهار داشت: در راستای عدالت اجتماعی و فراهم کردن فرصت های برابر برای همه کودکان و نوجوانان  باید زمینه ارائه خدمات مطلوب ،گسترده و افزایش پوشش تحصیلی این گروه از دانش آموزان را  فراهم کرد.


فریبرز حمیدی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز در ادامه ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی بیشتر و گسترده تر، قول مساعدت برای هرگونه همکاری با استفاده از امکانات و ظرفیت های رسانه ای موجود در مرکز اطلاع رسانی از قبیل استودیو الفبا  در جهت تشریح و تبیین سیاست ها و برنامه های جدید سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برای خانواده ها، اولیاء و دانش آموزان استثنایی را داد.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار ریاست
  • کد خبر : 2860
کلمات کلیدی