• انتشار: 1398/10/26 - 18:14
  • تعداد بازدید: 731
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر سید جواد حسینی تاکید کرد؛

تلاش در جهت اجتماعی شدن سازمان آموزش و پرورش استثنایی

معاون ‌وزیر و رئییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست مدیران ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهار داشت: یکی از سیاست های راهبردی، بحث اجتماعی شدن سازمان آموزش و پرورش استثنایی است که باید بر روی آن بیشتر تمرکز شود

2426.mp3 تلاش در جهت اجتماعی شدن سازمان آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:دکترسید جواد حسینی با تاکید بر اینکه اجتماعی شدن بر سرمایه اجتماعی متمرکز است، اظهار داشت: شاخص های سرمایه اجتماعی، ارتباطات، اعتمادات، تشکیلات، تسهیلات و اطلاعات است که برای اجتماعی شدن سازمان باید بر این پنج مولفه تاکید شود.
وی افزود: سر فصلی در وزارتخانه ها تحت عنوان مسئولیت اجتماعی وجود دارد  که باید از آن استفاده بهینه نمود.
معاون وزیر با بیان اینکه همه باید برای حل مشکلات مزمن راه حل بیاندیشیم و فرهنگ مطالبه گری باید به فرهنگ مسئولیت تبدیل شود، اظهار داشت: موقعیت یک مدیر تصمیم گیری تحقق پذیر  به جای تصمیم سازی است و باید بر ارتقای مولفه های فرهنگ سازمانی  اهتمام ورزید.

حسینی استفاده از فناوری های نوین در تکریم ارباب رجوع را از ضروریات دانست و افزود:  در راستای شعار تردد امواج به جای تردد افراد و تکریم ارباب رجوع به زودی میز خدمت الکترونیک  در سازمان آموزش و پرورش استثنایی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: پنج خدمت پر مشتری را احصا کرده ایم و با فرآیند مهندسی فرآیندها این خدمات را تسهیل خواهیم کرد.

معاون وزیر با تاکید بر استفاده از اندیشه همکاران از ستاد تا کف مدرسه، اظهار داشت: راه  مشارکت همه همکاران استفاده از مشارکت مجازی با کمترین هزینه است و در این راستا پارلمان مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی  به زودی راه اندازی خواهد شد.
وی افزود: در راستای مشارکت بیشتر، پارلمان مشورتی اولیا نیز به زودی تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای مشارکت بیشتر، شیوه نامه طرح جمع آوری ایده های مطلوب در مدارس،  به‌زودی به استان ها ارسال خواهد شد

وی گفت: شیوه نامه نظام تصمیم گیری از مدرسه تا ستاد نیز تدوین شده است و به زودی ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص یکی از ضروریات سازمان است، اظهار داشت: جلسات مشترکی با دانشگاه فرهنگیان برای ایجاد پردیس ویژه آموزش دبیران دانش آموزان استثنایی برگزار شده است.
وی در پایان گفت: پیگیر مجور استخدام نیروهای تخصصی توانبخشی هستیم.


 




 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار ریاست
  • کد خبر : 2426
کلمات کلیدی