• انتشار: 1399/02/14 - 15:52
  • تعداد بازدید: 858
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تماس تلفنی با 10 معلم آموزش و پرورش استثنایی در سومین روز هفته بزرگداشت مقام معلم

در سومین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای معاونین سازمان ضمن تماس تلفنی با ۱۰ نفر از معلمین نمونه استانی و تبریک هفته بزگداشت مقام معلم از زحمات آنان تقدیر بعمل آوردند.

2798.mp3 تماس تلفنی با 10 معلم آموزش و پرورش استثنایی در سومین روز هفته بزرگداشت مقام معلم

 


دکتر سید جواد حسینی در گفتگوی تلفنی با دو نفر از معلمان نمونه استانی خانم ها ام البنین یحیایی از استان مازندران و شیرین سهرابی از استان مرکزی ضمن تبریک هفته معلم و انتخابشان به عنوان معلم نمونه استانی اظهار داشت: سیادت، عزت، کرامت، حرمت، امنیت، سلامت و سعادت یک جامعه با مرجعیت معلمان میسر می شود و هیچ جامعه ای فراتر از اندیشه های معلمان آن رشد نمی کند.


وی ابراز امیدواری کرد: جامعه فرهنگیان کشور به ویژه معلمان استثنایی همچنان‌که تا به حال در گذر از روزهای سخت به شایستگی نقش‌آفرینی کردند، در این برهه هم با اتکال به قدرت الهی و تلاش و سعی عالمانه و مجدانه خود افق‌های تازه‌ای را به روی دانش آموزان عزیزمان بویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه بگشاید و اعتمادساز و امیدآفرین باشد.


شایان ذکر است؛ دکتر هداوند معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی، دکتر عظیم عراقی معاون تشخیص و پیشگیری، محرابی مقدم مدیر کل توسعه مدیریت و پشتیبانی و دکتر برقی مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل با ۸ نفر از معلمان نمونه استانی به نام های لیلا جابر از استان فارس، حسین کرمعلی از استان قم، سیما قربانی نژاد از استان گلستان، فهیمه آرین از استان سمنان، آمنه ولی زاده از استان ایلام، مرضیه یوسفیان از استان مازندران، محمد اسماعیل پرهیزگاری از استان قزوین و آمنه مولوی از استان اصفهان گفتگوی تلفنی داشتند و روز معلم را به آنها تبریک گفتند.


 برنامه تماس تلفنی با معلیمن  در ایام هفته معلم هر روزه توسط شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه خواهد داشت.


 



 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار موضوعی,اخبار ریاست
  • کد خبر : 2798
کلمات کلیدی