• انتشار: 1399/02/17 - 13:27
  • تعداد بازدید: 937
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ششمین روز هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت؛

تماس تلفنی رئیس و اعضای شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی با معلمین نمونه استانی

در ششمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای معاونین سازمان ضمن تماس تلفنی با ۱۰ نفر از معلمین نمونه استانی و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم از زحمات آنان تقدیر بعمل آوردند.

2821.mp3 تماس تلفنی رئیس و اعضای شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی با معلمین نمونه استانی

 


دکتر سید جواد حسینی در گفتگوی تلفنی با  ۴ نفر از معلمان نمونه استانی سعید دولابی و سید مرتضی فاطمی از استان خراسان رضوی، مهتاب خواجوی از استان کرمانشاه و شهره فلاح کسمایی از استان تهران ضمن تبریک هفته معلم  اظهار داشت: امید است با انسجام و همدلی زمینه های تعلیم وتربیت چند ساحتی دانش آموزان  با نیاز های ویژه فراهم شود و حیات طیبه بر اساس سند تحول بنیادین با مساعدت و مشارکت موثر معلمان متخصص استثنایی محقق گردد.


حسینی در ادامه با بیان اینکه ویروس کرونا با تمام مشکلاتی که برای جامعه ایجاد کرد، فرصت هایی نیز ایجاد کرد که یکی از این فرصت ها استفاده از فناوری های نوین در آموزش است افزود: استفاده از فناوری های نوین علیرغم تمامی مزایا، مشکلاتی هم خصوصا برای برخی از طیف های دانش آموزان با نیاز های ویژه  داشت که به مرور این مشکلات در حال حل شدن است.


شایان ذکر است؛ دکتر هداوند معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی، دکتر عظیم عراقی معاون تشخیص و پیشگیری، محرابی مقدم مدیر کل توسعه مدیریت و پشتیبانی و دکتر برقی مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل با چند نفر از معلمان نمونه استانی از جمله اقدس رنگانی از استان کهکیلویه و بویر احمد ، سکینه کوچکی از استان گیلان، محمد محمد دوست از خراسان جنوبی، علیرضا بیگدلی از استان خوزستان ، زهرا خلیفه از استان بوشهر و خدیجه محمدی از تهران گفتگوی تلفنی داشتند و روز معلم را به آنها تبریک گفتند.


 برنامه تماس تلفنی با معلیمن  در ایام هفته معلم هر روزه توسط شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه خواهد داشت.


 



 


 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار موضوعی,اخبار ریاست
  • کد خبر : 2821
کلمات کلیدی