• انتشار: 1399/08/12 - 10:22
  • تعداد بازدید: 2386
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی تاکید کرد؛

حرکت ارزنده آموزش و پرورش استثنایی استان فارس در تشکیل انجمن حمایت از دانش آموزان استثنایی

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادرات استثنایی نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

3616.mp3 حرکت ارزنده آموزش و پرورش استثنایی استان فارس در تشکیل انجمن حمایت از دانش آموزان استثنایی


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی دکتر سید جواد حسینی در بخشی از  این نشست که با محوریت ارائه گزارش آموزش و پرورش استثنایی استان فارس برگزار شد اظهار کرد: راه اندازی  انجمن امید فارس  برای حمایت از دانش آموزان استثنایی از کارهای ارزنده  آموزش و پرورش استثنایی استان فارس است.


وی افزود:  تعیین اطلس یادگیری برای تمامی دانش آموزان استثنایی و عضویت حداکثری معلمان و دانش آموزان استثنایی استان فارس از جمله نکات مثبتی است که جای تقدیر دارد.


وی تصریح کرد: همه دانش آموزان استثنایی باید  تحت پوشش اطلس یادگیری قرار داشته باشند و نظارت بر انجام اطلس یادگیری و سنجش میزان اثر بخشی آن از جمله ماموریت های ادارات استثنایی استان ها است.


 معاون وزیر با بیان اینکه شهد شیرین اجرایی سازی سند تحول بنیادین در دل مدارس بر عهده بسته های تحولی است اظهار کرد:  نگاه به  سه بسته تحولی مداخلات بهنگام طلایی، مدرسه انطباقی و توسعه مشارکت ها باید نگاهی ویژه باید باشد و اجرای این بسته های تحولی مدام باید توسط استان ها رصد شود.


وی افزود:  اجرای بسته های تحولی در استان فارس به طور جدی در حال پیگری است و  نهضت زبان اشاره و خط بریل. مناسب سازی فضاهای آموزشی و جذب خیرین از جمله فعالیت های خوب استان فارس در اجرایی سازی بسته های تحولی است.


 وی تصریح کرد: نشست با دستگاه های مختلف و نهاد ها از جمله حرکات خوب آموزش و پرورش استان فارس  است که می تواند منجر به  پیوند آموزش و پرورش با دیگر نهادها و جامعه شود


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 3616
کلمات کلیدی