• انتشار: 1396/09/06 - 12:02
  • تعداد بازدید: 493
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرتضی نظری:

رسانه ها، آموزش و پرورش استثنایی را یاری کنند

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: خيلي از افراد نحوه برخورد با دانش آموزان داراي نيازهاي ويژه را نمي دانند كه در اين زمينه بايد رسانه ها، آموزش و پرورش استثنايي را ياري برسانند.

586.mp3 رسانه ها، آموزش و پرورش استثنایی را یاری کنند


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مرتضی نظری در اولین دوره آموزشی روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور در ولنجک تهران گفت: هنوز بخش بزرگي از جامعه با سختي ها، زيبايي ها و جلوه هاي فداكارانه  معلمان استثنايي آشنا نيستند كه باید نسبت  به آگاهي و اصلاح نگرش عمومی  در اين زمينه كار رسانه اي بيشتري شود.





وی افزود: خيلي از افراد نحوه برخورد با دانش آموزان  داراي نيازهاي ويژه را نمي دانند كه در اين زمينه بايد رسانه ها، آموزش و پرورش استثنايي را ياري برسانند.



رئیس مرکز اطلاع رسانی و رابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه همه فعالیت های ستاد آموزش و پرورش معطوف به سه عنصر مهم « دانش آموز، معلم و خانواده» است گفت: برای آنکه آموزش و پرورش پیشرو باشد باید سطح سودمندی و فایده آموزش و پرورش را در مدارس بالا ببریم.



مرتضی نظری ادامه داد:باید جنبش بزرگ "خود انتقادی" در دستگاه تعلیم و تربیت شکل بگیرد و روابط عمومی ها از ورود به فضای مجازی و رسانه ای نترسند.



 وی با اشاره به سیاستهای اصلی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارتخانه گفت: اصل کنشگری و فعالیت مطالبه گرانه یکی از برنامه های مهم مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی است.



 نظری اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی باید به فضای مجازی  مجهز باشند و آموزش و پرورش استثنایی را معرفی کنند.



 



اولین دوره آموزشی روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور با حمایت همه مسئولان، 4 و 5 آذرماه به مدت دو روز با حضور مرتضی نظری، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، محسن غفوریان معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی، مرتضی کرمانشاهی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی در مرکز اموزش نیروی انسانی پیامبر اعظم (ص) تهران برگزار شد.


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 586
کلمات کلیدی