• انتشار: 1396/02/27 - 15:42
  • تعداد بازدید: 919
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در استان همدان عنوان نمودند:

فعالیت در حوزه‌ی آموزش و پرورش استثنایی بسیار سخت و در عین حال ارزشمند است.

191.mp3 رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در استان همدان عنوان نمودند:


به گزارش اداره‌ی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورجناب آقاي دكتر قدمي  در همایش تجلیل از پیشکسوتان، معلمان و فرهیختگان آموزش ‌وپرورش استثنایی استان همدان اظهار کرد: دانش تربیتی در جهان روز به روز در حال تغییر است و معلمان باید برای تربیت بهتر دانش‌آموزان خود را به دانش روز مجهز کنند.



    قدمی با بیان این که کار معلمان انسان سازی است و از این جهت با کار سایر اقشار متفاوت است، تصریح کرد: تلاش های معلمان آموزش و پرورش استثنایی در این زمینه  تحسین برانگیز است.



   وی افزود: فعالیت در حوزه آموزش و پرورش استثنایی بسیار سخت و پیچیده است، اما پاداش فراوانی نزد خداوند متعال دارد.



دراین همایش مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و ارزش و مقام معلم، اظهار داشت: معلمان آموزش ‌و پرورش استثنایی تجسم عشق، ایثار، مهر و لطافت هستند.



    مصطفی خزاعی با  بیان این که رسالت سنگینی بر دوش معلمان مدارس استثنایی است که حساب آن‌ها را از دیگر معلمان جدا می‌کند، گفت: معلمان این مدارس امانت‌دار هستند و به‌ خوبی از امانتی که به آن‌ها سپرده می‌شود پاسداری می‌کنند.



   وی با بیان این مطلب که معلمان استثنایی الگویی هستند که دیگران از آن‌ها سرمشق انسانیت می‌آموزند، تصریح کرد: هنر این معلمان توانمندسازی، لذت بخشیدن و قابل‌فهم کردن زندگی دانش‌آموزان با نیاز های ویژه  با تلاش، کوشش و رنج طاقت‌فرساست.



در ادامه این مراسم قربانیان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان ضمن تشکر از زحمات معلمان زحمتکش آموزش و پرورش استثنایی استان و تبریک این ایام گفت: معلمان استثنایی با مهارت هایشان مس وجود دانش آموزان را به زر تبدیل می کنند. 



گفتنی است در این همایش از مادر شهید امیر طلایی اولین معلم شهید آموزش و پرورش استثنایی و از خانواده همکار متوفی با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد.



در پایان این مراسم نیز از معلمان باز نشسته آموزش و پرورش استثنایی استان همدان در سال گذشته، برگزیدگان کشوری و استانی در جشنوارهی یاددهی – یادگیری تقدیر به عمل آمد.


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 191
کلمات کلیدی