• انتشار: 1396/07/29 - 09:42
  • تعداد بازدید: 451
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزير آموزش و پرورش اعلام كرد؛

فعاليت حدود 23 هزار نيرو در آموزش و پرورش استثنايي كشور

معاون وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور گفت: حدود 23 هزار نيرو در 1570 مدرسه استثنايي كشور مشغول به خدمت هستند.

500.mp3 فعاليت حدود 23 هزار نيرو در آموزش و پرورش استثنايي كشور


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل، دكتر مجيد قدمي در مراسم افتتاح آموزشگاه پيام نو در شهر تهران  با اشاره به وجود 1570 مدرسه استثنایی در کل کشور گفت: حدود 23 هزار نیروی شاغل در این حوزه فعاليت مي كنند و به لطف خداوند در نظام جمهوری اسلامی ايران به شرایط کودکان استثنایی توجه خاص شده است و باید در ایجاد استاندارد لازم در ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به این قشر از دانش آموزان بیشتر بکوشیم تا به سطح شایسته و مطلوب توسعه دست يابيم.



وي  با اشاره به ایام اربعین افزود: قرار گرفتن در فضای اربعین به عنوان یک کلاس آموزشی است و می توان با تاسی از حضرت در انجام خدمات فرهنگی و اجتماعی عنایات و امداد های اهل بیت را دریافته و مشاهده نماییم.



معاون وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور گفت: ساخت مدرسه برای معلولین گام اول برای خدمت به این قشر است و گام دوم تامین نیازهای درمانی و دارویی است و گام مهم بعدی تامین بهداشت عاطفی و روانی خانواده است که می تواند از دست آورد های مطلوب سرمایه گذاری در فرهنگ و اجتماع باشد و مشارکت همه گروه ها در این امر ضروری است.



در ادامه این مراسم مهندس داريوش ورناصری مديركل سازمان نوسازي مدارس استان تهران ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این واحد آموزشی گفت: در تهران اولویت اول مربوط به فضای آموزشی برای دانش آموزان استثنایی است و باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که از کشورهای توسعه یافته پیشی بگیریم.



وي افزود: سازمان نوسازی برای انجام تعمیرات اضطراری مورد نیاز در مدارس استثنایی شهر تهران در اسرع وقت آمادگی کامل خود را اعلام می دارد.



 در پایان مراسم همکاران مدرسه پیام نو با دکتر قدمی رياست سازمان، دکتر عظیم عراقی معاون تشخيص،پيشگيري، تربيت بدني و پرورشي سازمان و خانم شهناز کریمی رئيس آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران در نشستی صمیمانه به طرح مسائل و دیدگاه خود پرداختند.


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 500
کلمات کلیدی