• انتشار: 1396/10/09 - 15:04
  • تعداد بازدید: 581
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
توسط خادميان صورت گرفت

قدرداني رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي سمنان از معاون وزير و رئيس سازمان

رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي استان سمنان با ارسال لوحي از تلاش هاي دكتر قدمي معاون وزير و رئيس سازمان استثنايي تقدير كرد.

650.mp3 قدرداني رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي سمنان از معاون وزير و رئيس سازمان


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در متن لوح تقديرنامه محمدرضا خادميان، رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي استان سمنان كه خطاب به دكتر مجيد قدمي معاون وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي نوشته شده، آمده است:



 



بزرگوار ارجمند جناب آقاي دكتر قدمي



معاون محترم وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور



با سلام



ما كم از گلها نيستيم كه محبت نسيم را با تبسم و لطف باران را با آغوش باز و لطيف خويش پاسخ دهند.اگر گرماي محبت را در زير پوست زندگي احساس نكنيم و در مقابل خوبي ها همه سپاس نشويم برگي هستيم جدا مانده از شاخسار هستي تجليل از جان هاي روشن و آفتابي و قلب هاي شفاف بي غبار بايسته و ضروري است.



روز جهاني معلولين روز پاس داشت ارزش هاست.روز به اثبات رساندن خواستن توانستن است. روز نشان دادن توان يابي است كه از فضاي پاييزي، بهار مي سازد.



اينجانب مراتب تقدير و تشكر خود را از تلاشها و حمايتهاي بي دريغ حضرتعالي در تحقق اهداف مجموعه ي آموزش و پرورش استثنايي استان تقديم داشته و توفيق روز افزونتان را از درگاه ايزد منان در سايه توجهات حضرت وليعصر(عج) در دولت تدبير و اميد مسئلت دارم.



 


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 650
کلمات کلیدی