• انتشار: 1396/12/21 - 09:38
  • تعداد بازدید: 1675
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

متن تقديرنامه مقام عالي وزارت از سازمان آموزش و پرورش استثنايي + تصوير

وزير آموزش و پرورش با ارسال لوح سپاسي از كسب عنوان برتر سازمان آموزش و پرورش استثنايي در ارزيابي از شاخص هاي عمومي و تخصصي تقدير كرد.

826.mp3 متن تقديرنامه مقام عالي وزارت از سازمان آموزش و پرورش استثنايي + تصوير

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي، متن كامل تقديرنامه ارسالي سيدمحمد بطحايي به سازمان آموزش و پرورش استثنايي به شرح زير است:




سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور


با سلام،


تحولات شگرف در دانش مديريت وجود نظام ارزيابي عملكرد را به عنوان ضرورتي انكارناپذير قلمداد كرده است و كارآمدي، اثربخشي و بهره وري نظام اداري را در به كارگيري مفيد و موثر آن مي داند.


خوشبختانه سازمان اداري استخدامي كشور در جهت راهبري كلان اين مهم مبادرت به طراحي مدلي هماهنگ به منظور ارزيابي دستگاهها نموده است و نتايج آن را در قالب جشنواره شهيد رجايي منعكس كرده است.


بر همين اساس و در راستاي آيين نامه اجرايي مواد 81 و 82 قانون مديريت خدمات كشوري(مصوبه شماره 44327/4225 تاريخ 1389/1/14 هيات وزيران عضو كميسيون امور اجتماعي و دولت الكترونيك) و دستورالعمل اجرايي آن، وزارت متبوع طي فرآيندي مستمر عملكرد سال 1395 دستگاه آموزش و پرورش را صورت مكانيزه از طريق سامانه جامع مديريت عملكرد مورد ارزيابي قرار داده و جشنواره دستگاهي وزارت آموزش و پرورش را برگزار مي نمايد.


بر اساس نتايج حاصل، از آنجا كه آن حوزه  در تحقق اهداف مجموع شاخص هاي عمومي و اختصاصي ارزيابي سال 1395 موفق عمل كرده و در بين سازمان و دانشگاههاي وابسته وزارت حائز رتبه اول شده است. به استناد بخشنامه جشنواره شهيد رجايي به شماره 362554 تاريخ 1394/11/20 سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، با توجه كسب اين موفقيت كه حاصل تلاش منسجم و هماهنگ مديران و كاركنان آن حوزه مي باشد مراتب تشكر و قدرداني خود را اعلام و استمرار توفيقات همه همكاران گرامي را از خداوند منان مسالت مي نمايم.




سيدمحمد بطحايي


وزير و رئيس ستاد جشنواره شهيد رجايي

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 826
کلمات کلیدی