• انتشار: 1399/06/24 - 18:09
  • تعداد بازدید: 1331
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی خواستار شد؛

مشارکت بانک صنعت و معدن در نهضت توان افزایی از طریق ارتباط با سازندگان و صنعتگران داخلی

نشست هم اندیشی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن در محل ساختمان مرکزی بانک صنعت و معدن برگزار شد.

3494.mp3 مشارکت بانک صنعت و معدن در نهضت توان افزایی از طریق ارتباط با سازندگان و صنعتگران داخلی

 


دکتر سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه ‏نهضت توان افزایی در آموزش و پرورش استثنایی کلید خورده است افزود: شناسایی حس کم داشته و نداشته دانش آموزان و جایگزینی تکنولوژی به جای این حس از اهداف نهضت توان افزایی است


وی اظهار داشت: ۱۰۵ نوع وسیله توانبخشی، ورزشی، پرورشی و کمک آموزشی برای  ۸۰ هزار نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه در قالب نهضت توان افزایی باید تامین شود.


وی تصریح کرد:  خیرین مدرسه یار، ردیف مسئولیت های اجتماعی  بانک ها، شرکت های دولتی و خصوصی و مشارکت اصناف، اشخاص حقیقی و حقوقی در این زمینه میتوانند به کمک  آموزش و پرورش استثنایی بیایند.


حسینی با اشاره به ماموریت های بانک صنعت و معدن گفت: بانک صنعت و معدن  از طریق تولید کنندگان و صنعت گران داخلی که توان تولید تجهیزات مورد نیاز طرح نهضت هم افزایی را دارند میتواند به کمک آموزش و پرورش استثنایی بیاید.


شایان ذکر است در این نشست مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن ضمن موافقت با پیشنهاد رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار داشت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی، لیست  تجهیزات مورد نیاز  و سازندگان داخلی را به بانک صنعت و معدن اعلام کند تا از طریق ارتباط با صنعتگران، تجهیزات با حداقل هزینه تامین شود.


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار موضوعی,اخبار ریاست
  • کد خبر : 3494
کلمات کلیدی