• انتشار: 1399/05/12 - 18:16
  • تعداد بازدید: 1693
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی مطرح کرد؛

موفقیت آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان در جلب مشارکت ها و عضویت حداکثری در شبکه شاد

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای معاونین و حضور ویدئو کنفرانس روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار گردید.

3397.mp3 موفقیت آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان در جلب مشارکت ها و عضویت حداکثری در شبکه شاد

 


دکتر سید جواد حسینی در بخشی از این نشست که به بررسی گزارش اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان اختصاص داشت، گفت: این استان در جلب مشارکت های مردمی، نهاد های دولتی، بخش های درون دستگاهی و فرا دستگاهی بسیار موفق عمل کرده است.


وی افزود: عضویت 100 درصدی مدارس در شبکه شاد و  عضویت 86.6 درصدی دانش آموزان استثنایی استان خوزستان در این شبکه  از دیگر توفیقات این استان می باشد.


وی گفت: تهیه 21 دستگاه تبلت  از محل کمکهای خیرین جهت اهدا به دانش آموزان بی بضاعت برای عضویت در شبکه شاد نیز از دیگر فعالیت های ویژه آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان می باشد.


 معاون وزیر با بیان اینکه تمامی دانش آموزان استثنایی استان خوزستان  برای دریافت کتب درسی ثبت نام شده اند اظهار داشت: تاکنون بیش از 32 هزار نوآموز این استان در طرح سنجش نوبت گیری کرده اند و 12 هزار نفر نیز ارزیابی شده اند.


 وی در پایان گفت: تصویب سند توسعه آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان و ساخت یک سالن ورزشی اختصاصی دانش آموزان در این استان از دیگر فعالیت های ارزنده است که جای تقدیر دارد.


 


 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 3397
کلمات کلیدی