• انتشار: 1399/02/03 - 10:24
  • تعداد بازدید: 807
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دکتر حسینی تاکید کرد؛

نمایش جلوه های ویژه معلمان و دانش آموزان بسیجی و ترویج فرهنگ بسیجی در بستر فضای مجازی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در ایام بحران کرونا و با استفاده از ظرفیت بالای فضای مجازی و بویژه شبکه شاد می توان جلوه های ویژه معلمان و دانش آموزان بسیجی را به نمایش گذاشت و این بستر فرصتی بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ بسیجی است

2770.mp3 نمایش جلوه های ویژه معلمان و دانش آموزان بسیجی و ترویج فرهنگ بسیجی در بستر فضای مجازی

 


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور دکتر سید جواد حسینی در نشست شورای بسیج پایگاه مقاومت بسیج شهید مفتح سازمان  اظهار داشت: بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری به معنی حضور و آمادگی در هر نقطه‌ای است  که انقلاب به آن نیاز دارد، و این تعریف از بسیج نقطه ثقل بسیج است و باید بسیج  و بسیجی در همه عرصه ها حضور داشته باشد.


وی افزود: رهبر انقلاب هرسال را با نام مشخصی نامگذاری می‌کنند و در همه این سال ها  شرط تحقق راهبردهای رهبری حضور همه مردم بوده است.


وی با بیان اینکه بسیج کارنامه درخشانی در دوره دفاع مقدس داشته است  اظهار داشت:  در دفاع مقدس در کنار نیروهای سپاه و ارتش، فرهنگیان و دانش آموزان نیز نقش بسیار بزرگی داشتند و  تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید نشان از این حضور موفق بوده است.


وی افزود: این حضوردر حال حاضر هم باید در عرصه های مختلف باید به لحاظ کمی وکیفی  افزایش پیدا کند و فعالیت های تمامی واحد های سازمان باید با تاسی از الگوی بسیجیان، بسیجی وار باشد.


 معاون وزیر با اشاره به عرصه هایی که بسیج سازمان می تواند ورود پیدا کند  اظهار داشت: بسیجی باید از همه کارکنان دیگر سازمان با سیاست ها، راهبرد ها و برنامه های تحولی سازمان آشنایی داشته باشد و  نهضت توان افزایی یکی از فعالیت های  بسته تحولی توسعه مشارکت ها است که بسیج می تواند در آن ورود پیدا کند.


وی افزود:  83 هزار وسیله مخصوص دانش آموزان استثنایی نیاز داریم که  تحقق تامین این وسایل نیازمند مشارکت های مردمی و خیرین است و بسیج می توان به جلب مشارکت ها در این زمینه کمک کند


وی تصریح کرد: جلب مشارکت در ساخت ۲۱۰‌‌ مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی و  نهضت زبان اشاره و خط بریل از دیگر عرصه هایی است که بسیج سازمان می تواند به آن ورود پیدا کند و به کمک سازمان بیاید.


 حسینی با اشاره به اینکه" ترویج ارزش ها با اصلاح روش ها" باید سرلوحه کار قرار گیرد اظهار داشت: باید در مناسبت های انقلاب اسلامی  و در راستای ترویج اندیشه های انقلاب برنامه های جذاب و در شأن این ایام طراحی و اجرا شود


وی افزود: توسعه تشکل ها بویژه تشکل های علمی و فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی،  طرح هر مدرسه یک سرود، طرح هر دانش آموز یک تشکل و یک نقش و طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از دیگر عرصه هایی است که بسیج می تواند در آن ها ورود پیدا کند.


وی افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، ارتقای کمی و کیفی حلقه صالحین، اجرای  طرح شهید پژوهی در مدارس استثنایی، استفاده از ظرفیت های کارگاهی و فنی حرفه ای در دوران کرونا و تولید محصولات بهداشتی، حضور فعال در جشنواره علمی و فرهنگی فرهنگیان و طرح دانش آموزان  زیارت اولی از دیگر طرح هایی است که نیازمند مشارکت بسیج سازمان است.


حسینی در پایان گفت: یاد و منش تمامی شهدا بویژه سردار شهید سلیمانی را باید گرامی داشت و منش و راه این شهدا را  نیز باید ترویج کرد.


 



 



 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار ریاست
  • کد خبر : 2770
کلمات کلیدی