• انتشار: 1399/05/27 - 13:03
  • تعداد بازدید: 1719
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی در استان گلستان خبر داد؛

نوبت گیری ۸۵ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه های سنجش کشور/ارزیابی ۶۰ درصد نوآموزان استان گلستان

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: تاکنون ۸۸۵ هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان معادل با ۸۵ درصد برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در کشور نوبت گیری کرده اند.

3441.mp3 نوبت گیری ۸۵ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه های سنجش کشور/ارزیابی ۶۰ درصد نوآموزان استان گلستان

دکتر سید جواد حسینی در حاشیه بازدید از پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی شهرستان گرگان  اظهار داشت: ۵۱۰  هزار از نوآموزان معادل با ۵۰ درصد نیز تاکنون مورد ارزیابی و سنجش در سراسر کشور قرار گرفته اند.
معاون وزیر با اشاره به آمار سنجش استان گلستان اظهار داشت: ۷۴ درصد نوبت گیری نوآموزان بدو ورود به دبستان در  برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در استان گلستان  انجام شده است و ۶۰‌ درصد نیز  ارزیابی شده اند.
حسینی با بیان اینکه سنجش در تمامی پایگاه ها با تدابیر کامل بهداشتی انجام می شود اظهار داشت: دو شیفته شدن پایگاه ها و فعالیت این پایگاه ها در روز های جمعه به تسریع روند سنجش می تواند کمک کند.
وی افزود: ۲۰۰ پایگاه به پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال‌ جاری اضافه شده است.
حسینی ادامه داد: پیش‌بینی اتاق انتظار برای والدین، افزایش زمان سنجش از ۱۵ به ۳۰ دقیقه، افزایش ساعت کار پایگاه‌ها از ۴ به ۵ ساعت، پرداخت الکترونیکی وجه سنجش، امکان دوشیفته شدن پایگاه‌ها، الزام کادر سنجش به استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی مداوم پایگاه‌ از اقداماتی است که امسال در طرح سنجش انجام شده است.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 3441
کلمات کلیدی