• انتشار: 1396/12/16 - 10:28
  • تعداد بازدید: 558
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دكتر قدمي اعلام كرد:

نیاز آموزش و پرورش استثنایی به ۷۰۰ نیروی جدید برای سال تحصیلی آينده

معاون وزير و رياست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برای سال تحصیلی جدید به ۷۰۰ نیرو نیازمند هستیم.

807.mp3 نیاز آموزش و پرورش استثنایی به ۷۰۰ نیروی جدید برای سال تحصیلی آينده

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي، دكتر مجید قدمی در مورد نیروی انسانی مورد نیاز اين سازمان عنوان کرد: امسال با توجه به بازنشستگی نیروی انسانی و رشد دانش‌آموز در سازماندهی نیروی انسانی، ابتدا معلمان مدارس خاص را مورد توجه قرار می‌دهیم و معلم رابط هم بر همین اساس انتخاب می‌شود که در برخی مناطق دچار کمبود بودیم.


 


وی ادامه داد: برای جبران این کمبود از ساعات اضافه سایر همکاران یا معلمان بازنشسته استفاده کردیم و برای آزمون استخدامی جدید برنامه ریزی شده است تا جذب نیرو داشته باشیم.


 


رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه نیازمند 700 نیروی ورودی در سال تحصیلی آینده هستیم، گفت: بخشی از نیرو از طریق سربازمعلم، بخشی از طریق طرح نیروی انسانی و بخشی هم از طریق دانشگاه فرهنگیان تأمین خواهد شد.


 


کمبود نیرو در مدارس استثنایی مناطق مختلف کشور


 


قدمی به کمبود نیرو در مدارس استثنایی مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: بیشتر کمبود در مناطق محروم همچون هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام و بخشی از خراسان جنوبی است که در حوزه توانبخشی نیازمند نیروی انسانی هستند و باید در این مناطق جاذبه ایجاد شود که افراد میل به فعالیت داشته باشند.


 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 807
کلمات کلیدی