• انتشار: 1402/05/17 - 09:27
  • تعداد بازدید: 208
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

از مدال‌آور مسابقات پاراکاراته قهرمانی آسیا تجلیل شد

معصومه ایجی، دانش‌آموز پایه نهم مدرسۀ استثنایی بلال حبشی مهدیشهر مدال طلای مسابقات پاراکاراته قهرمانی آسیا (2023 مالزی) را به گردن آویخت. در آیینی باحضور مسؤولان استانی از وی تقدیر شد.

7386.mp3 از مدال‌آور مسابقات پاراکاراته قهرمانی آسیا تجلیل شد

به گزارش روابط‌عمومی ادارۀ آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان؛ در آیینی باحضور مدیرکل آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونان و مسؤولان ورزش و جوانان و هیأت کاراته استان سمنان از تنها زن تیم ملی پاراکاراته جمهوری اسلامی ایران که موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در مالاکای مالزی شده بود، تقدیر شد. همچنین در این برنامه از همکار ناشنوای استان (علی شحنه) که مقام قهرمانی شطرنج را در مسابقات کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور کسب کرده بود نیز تجلیل گردید.

عادل خالقی (مدیرکل) در سخنان کوتاهی گفت: افتخار می کنیم که سرمایه های خوبی چون شما را داریم که با تمام محدودیت های موجود؛ دستاوردها و موفقیت های ارزشمندی را رقم زده اند.

وی یکی از رسالت‌های اصلی آموزش و پرورش را شناسایی و شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان در تمامی عرصه ها از جمله ورزش عنوان کرد و افزود: پرداختن به ورزش به عنوان یکی از محورهای بالندگی و شکوفایی استعدادها در میان دانش آموزان و همکاران مورد توجه آموزش و پرورش می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: با ورزش کردن نه تنها از سلامتی جسمانی برخوردار خواهیم بود بلکه از شادابی و سلامت روح و روان بهره مند خواهیم شد.

خالقی ضمن تقدیر از تلاش دانش آموز معصومه ایجی و علی شحنه در کسب مقام‌های ورزشی بین‌المللی و ملی، گفت: فعالیت در رشته های ورزشی موجب ارتقا عزت نفس و اعتماد به‌نفس می شود.

گفتنی است: معصومه ایجی، دانش‌آموز پایه نهم مدرسۀ استثنایی بلال حبشی شهرستان مهدی‌شهر از توابع استان سمنان، تنها زن کاراته‌کای تیم ملی پاراکاراته جمهوری اسلامی ایران است که در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا در مالزی موفق به کسب مدال طلا شد.

علی شحنه هم از کارکنان آموزش و پرورش استان که دارای آسیب شنوایی است از شطرنج‌بازهای مطرح بوده و عضو هیأت شطرنج سمنان است که در مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها,سمنان
  • کد خبر : 7386
کلمات کلیدی
روابط عمومی  سمنان

روابط عمومی سمنان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید