• انتشار: 1402/02/23 - 13:58
  • تعداد بازدید: 1024
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح مدرسه استثنایی(اتیسم) خیرساز نور کیانشهر اهواز

6856.mp3 افتتاح مدرسه استثنایی(اتیسم) خیرساز نور کیانشهر اهواز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی ،امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه مدرسه استثنایی نور واقع در کیانشهر اهواز با حضور خیرین گرامی سرکار خانم گیتی نژاد و آقای شهسواریان، سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس استان،ممبینی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، معتوکی ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز و جمعی از مسئولین افتتاح گردید.
در ابتدای آیین افتتاح این مدرسه علی ممبینی ضمن تشکر از همراهی و دلسوزی اداره کل نوسازی مدارس در تکمیل پروژه های آموزش و پرورش استثنایی افزود: خیرین مدرسه ساز در تمامی بحران های مالی در کنار آموزش و پرورش بوده اند که از همه این عزیزان تشکر و تقدیر می کنیم.
ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی با ارائه گزارشی از دانش آموزان شاغل به تحصیل در این مدرسه گفت :دانش آموزان اتیسم دارای شرایط خاصی در جهت آموزش هستند و از این رو این مدرسه مختص این دانش آموزان است که به امید خدا از مهرماه فرآیند رسمی تحصیل در این مدرسه آغاز خواهد شد.
لازم به ذکر است این مدرسه با مساحتی بالغ بر 2900 متر و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان و موسسه خیریه

مهر گیتی ساخته و افتتاح گردید.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان@estnkhuz

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6856
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید