• انتشار: 1401/05/09 - 13:02
  • تعداد بازدید: 1019
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتشار صد و شصت و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

6331.mp3 انتشار صد و شصت و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مقالات این شماره از نشریه در زمینه های آموزش مهارت‌های ارتباطی به معلمان، اثربخشی درمان شناختی – رفتاری، رابطه بین مهارت های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن، ذهن آگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی، کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا، برنامه آموزش تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج مغزی و انگیزش تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص می باشد.

شایان ذکر است: این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین:

«اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به معلم  بر بی انضباطی دانش‌آموزان و تعامل معلم-دانش‌آموزان»

«اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر مشکلات روان‌شناختی و خود تعیین‌گری در مادران دارای کودکان با اختلال طیف اتیسم»

«بررسی نقش واسطه‌گری کارکردهای اجرایی در رابطه بین  مهارت‌های حرکتی ظریف و مهارت خواندن در دانش آموزان دارای اختلال خواندن»

«ذهن آگاهی در کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی»

«نقش تمرین‌های تناسب اندام و هوازی در کارکردهای اجرایی کودکان نارساخوان و حساب نارسا »

«تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش تاب آوری ویژه مادران دارای فرزند با اختلال فلج‌مغزی»

و «اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر انگیزش  تحصیلی  و خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص» می باشد.

گفتنی است: این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی  http://exceptionaleducation.ir /  به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال نمایند.

فایل نشریه شماره 167 را از اینجا دریافت کنید

  • گروه خبری : اسلایدر,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 6331
کلمات کلیدی
فرهاد  ملوندی

فرهاد ملوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید