• انتشار: 1401/04/05 - 17:13
  • تعداد بازدید: 2041
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر طریفی حسینی تاکید کرد؛

ایجاد اکوسیستم دانش، فناوری و نوآوری در حوزه شناسایی و توان‌بخشی دانش‌آموزان استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با رئیس دانشکده توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با ایجاد اکوسیستم دانش، فناوری و نوآوری با همکاری دانشگاه‌ها می توانیم در شناسایی و ارائه خدمات توان‌بخشی به دانش‌آموزان استثنایی فعالیت‌های موثری داشته باشیم.

6238.mp3 ایجاد اکوسیستم دانش، فناوری و نوآوری در حوزه شناسایی و توان‌بخشی دانش‌آموزان استثنایی

 به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، حمید طریفی  حسینی در سفر به استان فارس و  در نشست با رئیس دانشکده توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: حوزه توان‌بخشی، وجه مشترک آموزش و پرورش استثنایی و دانشکده علوم پزشکی می باشد و  می‌توانیم در شناسایی دانش‌آموزان استثنایی  و  ارائه خدمات توان‌بخشی به آن‌ها همکاری‌های مشترک بین بخشی داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جبران کمبود و کاستی ها در حوزه ی توان‌بخشی گفت: با همکاری و هماهنگی بین بخشی و  کنارهم قرار گرفتن انجمن ها، مراکز علمی و تحقیقاتی می توان نظام مسائل بین رشته ای را ایجاد کرد.

طریفی حسینی با بیان اینکه همکاری‌های بین بخشی می تواند در ایجاد نظام علمی، پژوهشی و فناورانه و هم چنین ایجاد سیاست گذاری ها نقش بسزایی داشته باشد، گفت: بر همین اساس نیاز است نیروهای توان‌بخشی بیشتر مورد توجه قرار گیرند و خدمات ستاره‌دار توان‌بخشی با همکاری سازمان های مربوطه گسترش پیدا کند.

رئیس دانشکده توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گفت: برنامه ریزی دقیق با توجه به قوانین در رفع مشکلات حوزه توان‌بخشی موثر می باشد و  مشکلاتی همانند کمبود نیروی انسانی  و تجهیزات را می توان با همکاری های بین دستگاهی در راستای رسیدن به اهداف حوزه توان‌بخشی کاهش داد.

وی خاطرنشان کرد: باید سهم هر مرجع اجرایی و قانون گذاری را در حوزه توان‌بخشی مشخص کرد.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها,اخبار ریاست
  • کد خبر : 6238
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید