• انتشار: 1402/02/10 - 13:05
  • تعداد بازدید: 471
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدیدمعاونت تشخیص، پیشگیری و توانبخشی سازمان از مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان مازندران

6777.mp3 بازدیدمعاونت تشخیص، پیشگیری و توانبخشی سازمان از مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان مازندران

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران، « محمد مصطفوی » معاونت پیشگیری، تشخیص و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با همراهی « سید سروش ساداتی جمالی » رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ، « ابراهیمی » کارشناس توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، « خورشیدیان » کارشناس مسئول آموزش و « محسنی » کارشناس مشکلات یادگیری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از مرکز یادگیری سینا ناحیه یک ساری بازدید نمودند.
گفتنی است در این بازدید، آقای دکتر مصطفوی از مراکز مشگلات ویژه یادگیری میاندرود؛بهشهر؛ نکا و گلوگاه نیز بازدید به عمل آوردند و از نزدیک وضعیت سنجش، نیروی انسانی، امکانات و موقعیت فیزیکی و مکانی آن مراکز مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران از همراهی معاونت پیشگیری، تشخیص و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و هیئت همراه در جهت بازدید از مراکز یادگیری ، دغدغه مندی و تلاش هایشان در جهت تسریع امور و مدیریت مرکز جهت انجام کامل سنجش تقدیر و تشکر کرد.
در انتهای بازدید از روند سنجش نوآموزان، نکته نظراتی نیز در جهت بهبود هرچه بیشتر و کیفیت بخشی سطح سنجش توسط کارشناسان اعلام گردید.‌

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6777
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید