بازدید رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی از فرآیند آموزش حضوری در مدارس استثنایی
همزمان با فرا رسیدن آغاز فرایند آموزش حضوری در مدارس سراسر کشور، رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی و کارشناسان اداره از مدارس استثنایی بازدید نمودند و در جریان روند آموزش حضوری مدارس قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی،همزمان با فرا رسیدن بهار قرآن و بهار دانایی و به مناسبت روز جهانی اتیسم، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان به همراه جمعی از کارشناسان اداره از دبستان مهرکاظم ویژه دانش آموزان طیف اتیسم بازدید کردند و در جریان روند آموزشهای حضوری آنها قرار گرفتند.
مهدی قاسمی پور رییس آموزش و پرورش استثنایی در این بازدید ضمن گرامیداشت روز جهانی اتیسم و تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت به همکاران با بیان اینکه امکان آموزش حضوری در مدارس استثنایی به دلیل تعداد کم دانش آموزان بانیازهای ویژه از مدارس عادی فراهمتر و ضروریتر است، گفت:حضوری بودن فعالیتهای مدارس استثنایی با توجه به ماهیت عملی و کاربردی آموزشها، ویژگیها و نیازهای خاص آموزشی، پرورشی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی لازم است تا این عزیزان بتوانند از خدمات آموزشی ، پرورشی و توانبخشی باکیفیت بهره مند شوند
وی گفت: مدیران تمهیدات لازم نسبت به راه اندازی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان را فراهم آورند و علاوه بر نظارت کافی برحضور دانش آموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی با برگزاری جلسات شورای معلمان، جلسات انجمن اولیا و مربیان در جهت اقناعسازی والدین برای حضور دانشآموزان در مدرسه تلاش نمایند.
وی افزود: تا سال تحصیلی آینده مدرسه ای ویژه دانش آموزان طیف اتیسم واقع در سیدی به بهره برداری خواهد رسید.
وی در پایان از فعالیت های همکاران در دبیرخانه مکمل فارسی و آموزش خانواده در جهت تهیه و تولید محتوا های آموزشی تشکرو قدردانی نمود.
نظر دهید