• انتشار: 1402/02/27 - 13:48
  • تعداد بازدید: 493
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور از مراکز جامع مشکلات ویژه یادگیری خوزستان

6875.mp3 بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور از مراکز جامع مشکلات ویژه یادگیری خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر حمید طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، به منظور ارزیابی عملکرد مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی_تربیتی، روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه از مرکز مشکلات ویژه یادگیری(سنجش) پردیس شوشتر خوزستان بازدید کردند.
دکتر طریفی حسینی درباره سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اظهار کرد: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان امسال نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته که خانواده‌ها با ورود به سامانه my.medu.ir و انجام احراز هویت بدون مراجعه به مدرسه می‌توانند ثبت‌نام سنجش نوآموزان را انجام دهند.
معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در حقیقت دانش‌آموز، در ابتدای امر سنجش را انجام،  و بعد ثبت‌نام در کلاس اول انجام می‌شود. همچنین نحوه پرداخت هزینه سنجش از طریق درگاه الکترونیکی است.
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی تصریح کرد: یکی از مزایای ایجاد سامانه جامع یکپارچه، هوشمند و چند سطحی سنجش، اطلاع اولیاء از وضعیت دانش‌آموزان خواهد بود. به‌طوری‌که در گذشته خانواده‌ها در جریان نتایج سنجش قرار نمی‌گرفتند و اگر دانش‌آموز مشکلی داشت از آن مطلع نمی‌شدند؛ اما در این سامانه برای خانواده‌ها دسترسی به پروفایل دانش‌آموزی ایجاد شده است.
در پایان ایشان ضمن قدردانی و ابراز رضایت بابت عملکرد این مرکز، خواستار هماهنگی بیشتر استان خوزستان درخصوص تسریع در سنجش نوآموزان بدوورود به پایه اول شدند.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ,اخبار موضوعی
  • کد خبر : 6875
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید