• انتشار: 1400/12/21 - 13:19
  • تعداد بازدید: 806
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
علی ممبینی در جلسه با راهبران آموزش سراسر استان خوزستان بیان کرد:

برنامه ریزی برای شناسایی کودکان دیرآموز از اولویت های آموزش و پرورش خوزستان است /مداخله بهنگام می تواند دانش آموز را از افت تحصیلی نجات دهد

کارگاه مداخله بهنگام آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با حضور دکتر احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، سرکار خانم موسوی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، علی ممبینی ریاست آموزش و پرورش استثنایی و جمعی از همکاران ستادی و راهبران آموزشی سراسر استان خوزستان در مدرسه استثنایی رودکی اهواز برگزار شد.

5818.mp3 برنامه ریزی برای شناسایی کودکان دیرآموز از اولویت های آموزش و پرورش خوزستان است /مداخله بهنگام می تواند دانش آموز را از افت تحصیلی نجات دهد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، علی ممبینی ریاست آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ضمن خوش آمدگویی به معاون محترم وزیر گفت: پیگیری های جنابعالی و همچنین جناب آقای مولوی نماینده مردم شریف آبادان باعث به نتیجه رسیدن لایحه رتبه‌بندی شد، که همین جا به نیابت از فرهنگیان استان خوزستان از از این دو عزیز تشکر می نمایم.
ممبینی ضمن اشاره به اشتراکات آموزش و پرورش استثنایی و آموزش ابتدایی گفت :شناسایی کودکان دیرآموز از اولویت های آموزش و پرورش استان خوزستان است که ما در این زمینه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد .

ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ضمن برشمردن اهمیت طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی افزود: طرح سنجش بعد از طرح نفوس مسکن یکی از بزرگترین طرح‌های اجرا شده در کشور است.

علی ممبینی با اشاره به کارگاه آموزشی مداخله بهنگام گفت: موضوع مداخله یک موضوع بسیار مهم و تخصصی است که می توان با استفاده از نیروهای توانمند و مراکز فعال از افت تحصیلی دانش آموزان جلوگیری کرد.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی با مدرسی سرکار خانم پاپی از مدیران با تجربه مرکز مشکلات ویژه یادگیری اهواز و با همکاری معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان برگزار گردید.

 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5818
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید