• انتشار: 1403/02/29 - 14:03
  • تعداد بازدید: 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جشن تکلیف هماهنگ استانی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه استان البرز

8766.mp3 برگزاری جشن تکلیف هماهنگ استانی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه استان البرز

به گزارش روابط عموی اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز، در این جشن که دانش آموزان مدارس استثنایی حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، زمردیان، موفقیان، مرجویی دختران، ایمان دختران و پویا با برنامه‌های متنوعی از قبیل خواندن سرود هماهنگ، خواندن نماز جماعت و قرائت قرآن به صورت دسته جمعی انجام شد . اجرای مولودی با همکاری تولیت آستان امامزاده طاهر برگزار گردید و در ادامه این جشن ضمن پذیرایی از دانش آموزان و اولیا و مربیان همراه، بسته های هدایا به دانش آموزان اهدا گردید.
حمیده سلیمانی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در این مراسم گفت:جشن عبادت و شکرگزاری دانش‌آموزان با حضور ۵۰ دانش اموز دختر در همه گروهای معلولیت پایه‌ی سوم مدارس استثنایی با هدف ایجاد شوق و شور عبادت و بندگی در فضای روحانی و معنوی به همت مدیران و اداره استثنایی و با حمایت خیر گرامی و آستان امامزاده طاهر کرج تدارک دیده شده .
در ادامه سلیمانی با اشاره به همکاری آستان امامزاده طاهر(ع) تصریح کرد: برگزاری جشن تکلیف به منظور تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به انجام فرایض دینی به عنوان ماموریت الهی هر انسانی با هر شرایطی صورت گرفت که برای این دانش آموزان خاطره‌ای به یاد ماندنی را ثبت کرد. جشن تکلیف سرآغازی برای برقراری ارتباط معنوی و رسمی نوجوانان با خداوند متعال است و دانش آموزان را برگزیده حق تعالی دانست و توصیه کرد قدر این ماموریت و فرصت الهی را دانسته و در عمل به فرامین خداوند ثابت قدم بوده و به پدرو مادر و معلمان خود احترام بگذارند و این عمل به سفارشات دین را از واجبات برشمرد.
دانش آموزان در پایان مراسم نماز به امام جماعت هدیه ای از توانمندی های دست ساخته دانش آموزی ارائه نمودند.


  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,البرز
  • کد خبر : 8766
کلمات کلیدی
روابط عمومی البرز

روابط عمومی البرز

تصاویر