• انتشار: 1402/03/11 - 07:19
  • تعداد بازدید: 194
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه دبیرخانه کشوری توانمند سازی مدرسان منتخب حوزه توانبخشی و مداخلات بهنگام معلمان دوره ابتدایی در خراسان شمالی

6958.mp3 برگزاری جلسه دبیرخانه کشوری توانمند سازی مدرسان منتخب حوزه توانبخشی و مداخلات بهنگام معلمان دوره ابتدایی در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنائی، این جلسه به میزبانی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با حضور رئیس محترم اداره آموزش و پرورش استثنائی استان و رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی به منظور بررسی شیوه نامه اجرایی کسب سنجش و راهکارهای اجرایی آن برگزار گردید.
بدخشان معاون آموزش ابتدایی اداره کل ، ضمن تشکر از زحمات رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی ، برگزاری دوره مذکور را گامی بزرگ در حوزه آموزش و پرورش برشمرد .
وی افزود ؛ دغدغه آموزش به دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و دیرآموزان همیشه مطرح بوده و امید است با این طرح بتوانیم به سمت عدالت آموزشی پیش برویم .
حسین نعمتی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی خاطرنشان کرد : این طرح با همکاری معاونت آموزشی ابتدایی و سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور برگزار می گردد و دبیرخانه این طرح استان خراسان شمالی انتخاب شده است که قرار است برای سراسر کشور مدرسان منتخب پس از آموزش و گذراندن دوره ، تمامی معلمان مقطع ابتدایی کشور را آموزش دهند .

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6958
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید