• انتشار: 1402/05/21 - 19:12
  • تعداد بازدید: 357
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای پیگیری وعملیاتی کردن ایاب ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه انجام شد:

برگزاری جلسه مشترک اداره آموزش و پرورش استثنایی و معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز

7433.mp3 برگزاری جلسه مشترک اداره آموزش و پرورش استثنایی و معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز

به گزارش روابط عمومی امروز شنبه 21 مرداد ماه در راستای برنامه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در جهت تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه توسط شهرداری، جلسه مشترک اداره آموزش و پرورش استثنایی و معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز با حضور علی ممبینی ریاست اداره و سلیمانی معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز و جمعی از مسئولین هر دو ارگان برگزار گردید. 

 

در ابتدای این جلسه علی ممبینی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی ضمن ارائه گزارشی جامع به بیان تنوع معلولیت، تعداد مدارس و دانش آموزان و اهمیت ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه در تحصیل و آدرس رفت و آمد دانش آموزان و نیازهای ویژه و چالش های پیش رو و... پرداخت. 

 

وی ضمن اشاره به افزایش مداوم هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه، خواستار همکاری و هم افزایی شهرداری اهواز جهت اجرایی نمودن بند د تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ جهت ارایه خدمات ایاب وذهاب به دانش آموزان استثنایی شدند.  

 

در ادامه جلسه معاون حمل و نقل شهرداری اهواز با اشاره به اهمیت خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه و جلوگیری از مسائلی مانند ترک تحصیل و....، از همکاری همه جانبه این ارگان با اداره آموزش و پرورش استثنایی خبر داد و مقرر گردید نمایندگان تام الاختیار هر اداره جلسات منظم و هفتگی را در خصوص پیگیری این موضوع انجام دهند. 

 

همچنین در صورت تصویب شورای ترافیک اهواز، چند دستگاه خودروی ون و اتوبوس در خدمت دانش آموزان با نیازهای ویژه اهواز در مسیرهای مشخص قرار خواهد گرفت و مقرر گردید حداکثرتا پایان مرداد ماه لایحه تامین بودجه ایاب و ذهاب توسط شهرداری تهیه و جهت تصویب به شورای شهر ارسال شود.

  • گروه خبری : اخبار استان ها,خوزستان
  • کد خبر : 7433
کلمات کلیدی
روابط عمومی  خوزستان

روابط عمومی خوزستان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید