• انتشار: 1399/10/17 - 11:32
  • تعداد بازدید: 973
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حسینی به نقش شورای سیاستگذاری آزمونها در تهیه آزمونهای روا و پایا اشاره کرد

تشکیل دبیرخانه غربالگری و تشخیص با رویکرد مداخله بهنگام و تدوین برنامه ارزیابی و تشخیص زودهنگام

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، اعضای شورای سیاست‌گذاری آزمون‌های سازمان و حضور ویدئو کنفرانسی دکتر مینایی از دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر فرامرزی از دانشگاه اصفهان، دکتر علی صمدی از دانشگاه ایرلند، دکتر هادی صمدی از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات ، دکتر دستجردی از دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر عسکری از دانشگاه اصفهان نشست شورای سیاست‌گذاری آزمون‌های سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی برگزار شد.

3870.mp3 تشکیل دبیرخانه غربالگری و تشخیص با رویکرد مداخله بهنگام و تدوین برنامه ارزیابی و تشخیص زودهنگام

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم اعضا و تشکر از زحمات همکاران، دکتر حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به نقش شورای سیاستگذاری آزمونها در تهیه آزمونهای روا و پایا اشاره داشت.

او تاکید کرد که : دبیر خانه غربالگری و تشخیص با رویکرد شناسایی و مداخله بهنگام در شورای سیاستگذاری معاونت تشخیص و تدوین برنامه ارزیابی و تشخیص و صدور ابلاغ  و تهیه دستور العمل اجرایی برای اعضا دبیرخانه در این دبیرخانه انجام گردد.

وی افزود: هماهنگی در جهت اقدامات انجام شده در این زمینه با افرادی كه قبلا در زمينه غربالگري و تشخيص فعاليتي داشته اند (با هدف جلوگيري از هر گونه موازي كاري) باید رعایت شود.

دکتر حسینی رییس سازمان گفت تهيه ي آزمونهاي مورد نياز مراكز مشكلات يادگيري و هنجاريابي اين آزمونها زير نظر شوراي سياستگذاري و انحصاری بودن کلیه آزمونهای خریداری شده و هنجار یابی شده تاکید کرد.

در پایان خواستار ایجاد بانك اطلاعاتي از صاحب نظران متخصص در اين زمينه در دبيرخانه شوراي سياستگذاري و تشكيل جلسه مشترك با معاونت آموزشي با رويكرد تهيه و تنظيم محتواي آموزشي صحيح ويژه نوآموزان طيف اتيسم بر اساس الگوريتم هاي رفتار فعلي تشخيصي اتيسم شد.

 

 

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 3870
کلمات کلیدی
مدیر سیستم

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید