• انتشار: 1403/02/29 - 23:10
  • تعداد بازدید: 171
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جشنواره الگوهای برتر تدریس فرصتی برای ارتقا صلاحیت حرفه ای معلمان استثنایی استان مازندران

حضور پر رنگ معلمان آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در جشنواره الگوهای برتر تدریس که فرصتی برای ارتقا صلاحیت حرفه ای معلمان و باز نگری شیوه های تدریس و مدیریت کلاس درس، در سطح استان شده است.

8780.mp3 جشنواره الگوهای برتر تدریس فرصتی برای ارتقا صلاحیت حرفه ای معلمان استثنایی استان مازندران
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی این استان، از میزان مشارکت بالای معلمان در جشنواره ی الگوهای برتر تدریس در سطح استان خبر داده است.
جمالی در این گزارش از روند برگزاری جشنواره تدریس در استان مازندران گفته است: ابتدای امر، برای انجام مراحل الگوهای برتر تدریس، جلسات توجیهی جهت تبیین مراحل جشنواره و تشویق و ترغیب همکاران برای شرکت در جشنواره تشکیل شد. طی نامه ای  اداری، شیوه نامه به مدارس اطلاع رسانی گردید تا اسامی همکاران علاقمند به شرکت در جشنواره جمع آوری گردد. در ابتدا حدود ۱۰۰ نفر در تدریس انفرادی و ۵۵ گروه درس پژوهی در مدارس استثنایی و مراکز جامع استان در گروه های مختلف معلولیت، اظهار علاقمندی نمودند که در طول فرایند اجرای جشنواره، این آمار افزایش چشمگیری داشته است.
وی در ادامه افزود: در پیام رسان بله یک گروه، برای شرکت کنندگان جشنواره تشکیل شد و مدرسین کشوری و استانی و همکاران حائز رتبه کشوری در این گروه دعوت شده تا با تبادل اطلاعات و تجارب، راهنمای همکاران شرکت کننده باشند. در این میان، جهت دانش افزایی و بازآموزی، دو کارگاه آموزشی با مدرسین مجرب برگزار شد و در این کارگاه ها، تدریس های مختلف هم مورد بررسی و نقد قرار گرفت. در مدارس نیز همکاران توانمندی که در سنوات گذشته حائز رتبه کشوری شدند؛ تجارب ارزنده خود را در قالب منتورینگ در اختیار همکاران شرکت کننده قرار دادند.
 ایشان در پایان به حضور افزون بر 400 نفر از معلمان استثنایی استان مازندران، در بخش تدریس و درس پژوهی اشاره کردند و این جشنواره را فرصتی بی نظیر برای ارتقا صلاحیت حرفه ای معلمان دانستند. 
 
  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,مازندران
  • کد خبر : 8780
کلمات کلیدی
روابط عمومی مازندران

روابط عمومی مازندران

تصاویر