• انتشار: 1403/03/23 - 07:10
  • تعداد بازدید: 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان متوسطه مدرسه استثنایی فرزانگان استان گلستان؛

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه رشته خیاطی مدرسه استثنایی فرزانگان با حضور کارشناسان متوسطه، اولیاء و دبیران برگزار شد.

8918.mp3 جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان متوسطه مدرسه استثنایی فرزانگان استان گلستان؛

به گزارش واحد اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان، محمد قاسم پور، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دبیران گفت: خداوند را شاکریم که به ما عنایت داشت تا شما دانش آموزان معزز را تا انتهای این مرحله از زندگی همراهی کنیم. شما دانش آموزان عزیز به همت و تلاش خودتان و با کوله باری از دانش و تجربه که معلمان­تان به شما ارزانی داشته اند وارد مرحله جدیدی از زندگی خواهید شد. زندگی شغلی و شخصی شما سرشار است از تجارب خوب و بد که نیاز است از هر تجربه درسی بگیرید و وارد مراحل بعدی زندگی شوید.

محمد قاسم پور در ادامه افزود: شما دانش آموزان عزیز سرمایه های یک جامعه هستید از همین حیث به شما توصیه می کنم ارتباط خود را با مدرسه و مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان و دوستان خود حفظ کرده و از پتانسیل آنها استفاده نمایید.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر سال تحصیلی 1402-1403 و همچنین از مقام آوران مسابقات استانی ورزشی و فرهنگی تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,گلستان
  • کد خبر : 8918
کلمات کلیدی
روابط عمومی گلستان

روابط عمومی گلستان

تصاویر