• انتشار: 1400/08/19 - 07:59
  • تعداد بازدید: 961
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شروع کارگاه های مهارت های مبتنی بر آموزش مهارت های چندگانه در شهرستان های استان تهران

آموزش معلمان استثنایی مبتنی بر مهارت های چندگانه با موضوع آشنایی با دانش آموزان دارای آسیب بینایی، شنوایی و طیف اتیسم برای 10 درصد از معلمان شاغل در گروه آموزش دانش آموزان کم توان ذهنی به صورت مجازی و حضوری در آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های تهران آغاز شد.

5366.mp3 شروع کارگاه های مهارت های مبتنی بر آموزش مهارت های چندگانه در شهرستان های استان تهران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای تهران، دکتر دژن رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی ضمن بیان این موضوع که برای ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت و اثربخشی آموزشی باید مهارت ها و توانمندی های لازم در معلمان را با مجهز کردن آنان به بینش علمی تقویت کرد.

 وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری کارگاه معلم مبتنی بر مهارت های چندگانه آموزش معلمانی است که توانایی، تخصص و مهارت لازم را برای آموزش گروه های مختلف داشته باشند و با راهکارهای علمی آموزش به این دانش آموزان آشنایی بیشتری پیدا کنند.

دژن گفت: در راستای اجرایی نمودن دستورالعمل آموزش معلمان مبتنی برمهارت های چندگانه و مطابق برنامه ریزی کارگروه استانی، اولین جلسه با موضوع آشنایی با دانش آموزان دارای آسیب بینایی، شنوایی و طیف اتیسم برای 10 درصد از معلمان شاغل در گروه آموزش دانش آموزان کم توان ذهنی به صورت برخط، به مدت 4 ساعت از طریق پلتفرم بیگ بلو باتن برگزار گردید.

وی افزود: به منظور دستیابی به اهداف تبیین شده در دستورالعمل مذکور شامل تامین نیروهای متخصص با مهارت های چندگانه، افزایش اطلاعات تخصصی فراگیران در زمینه برقراری ارتباط با دانش آموزان آسیب دیده بینایی، شنوایی و طیف اتیسم و آشنایی با ویژگی های روان شناختی این دانش آموزان، این کارگاه 120 ساعته با شرکت بیش از 30 نفر از معلمان دوره ابتدایی به مدت سه روز در هفته برگزار می گردد. با برنامه ریزی های صورت گرفته این کارگاه ها در زمینه برقراری ارتباط با دانش آموزان آسیب شنوایی و طیف اتیسم بلافاصله بعد از اتمام آسیب بینایی برای همین گروه از معلمان برگزار خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5366
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید