• انتشار: 1402/05/29 - 13:01
  • تعداد بازدید: 189
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران:

شناخت استعدادها و توانمندی های دانش آموزان موجب حرکت به سمت مسیر موفقیت می شود

« سید سروش ساداتی جمالی » رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان در آئین اختتامیه ضمن قدردانی از عوامل اجرایی و کمیته برگزاری مسابقات، گفت: هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیاز ویژه که مزین با نام شهید دفاع مقدس شهید سید فضل اله حسینی معلم کودکان استثنایی استان مازندران، در بخش دختران از ۲۱ لغایت ۲۴ مردادماه و در بخش پسران از ۲۶ لغایت ۲۹ مردادماه در رشته های مختلف سرود، آواز، نوازندگی، همنوازی، سرود همگانی، صحنه ای، عروسکی و نمایشنامه خوانی به میزبانی استان مازندران با شرکت ۱۷ استان در بخش دختران و نزدیک به ۳۰۰ نفر و ۱۰ استان در بخش پسران به تعداد ۱۲۹ نفر برگزار شد.

7662.mp3 شناخت استعدادها و توانمندی های دانش آموزان موجب حرکت به سمت مسیر موفقیت می شود
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، « سید سروش ساداتی جمالی » رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان در آئین اختتامیه ضمن قدردانی از عوامل اجرایی و کمیته برگزاری مسابقات، گفت: هجدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیاز ویژه که مزین با نام شهید دفاع مقدس شهید سید فضل اله حسینی معلم کودکان استثنایی استان مازندران، در بخش دختران از ۲۱ لغایت ۲۴ مردادماه و در بخش پسران از ۲۶ لغایت ۲۹ مردادماه در رشته های مختلف سرود، آواز، نوازندگی، همنوازی، سرود همگانی، صحنه ای، عروسکی و نمایشنامه خوانی به میزبانی استان مازندران با شرکت ۱۷ استان در بخش دختران و نزدیک به ۳۰۰ نفر و ۱۰ استان در بخش پسران به تعداد ۱۲۹ نفر برگزار شد.
 
وی افزود: این دوره از مسابقات در بخش دختران از ۲۱ مردادماه شروع گردید و دانش آموزان در ۷ رشته در فضای خوب و رقابتی سالم و با داوری خوب به رقابت پرداختند و نهایتا ۱۰۸ نفر از دانش آموزان استان ها حائز رتبه های کشوری شدند. همچنین در بخش پسران از ۲۶ مردادماه،  رقابت بین ۱۳۹ نفر دانش آموز پسر از ۱۰ استان کشور شروع گردید و تا ۲۹ مردادماه خاتمه یافت.
 
جمالی با اشاره به اینکه شناخت استعدادها و توانمندی های دانش آموزان موجب حرکت به سمت مسیر موفقیت می شود، گفت: رسالت دستگاه تعلیم و تربیت شناخت توانمندی هایست که در شما دانش آموزان وجود دارد و فهمیدن اینکه در چه کارها و اموراتی می توانید به عنوان فرد مفید در جامعه خدمت کنید، بسیار مهم است.
 
ساداتی در ادامه اظهار داشت: روزی که استعدادهای بالقوه شما تبدیل به استعدادهای بالفعل شود؛ آن روز خوبی برای بنده و تمام همکاران مجموعه آموزشی ادارات آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود و برای معلمان لذت بخش خواهد بود که استعداد شما را به منصه ظهور می گذارند.
 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با اشاره به تولیدات دانش آموزان در نمایشگاه دست ساخته اظهار داشت: دانش‌آموان با نیازهای ویژه با وجود معلولیت با حضور در مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری همواره به اثبات رسانده‌اند که خواستن، توانستن است و در این راستا نقش و زحمات مدیران، معلمان و دبیران دلسوز و زحمتکش قابل تقدیر است.
 
این مقام مسئول، تحقق بخشی اهداف سند تحول بنیادین در ساحت های زیبایی شناختی و هنری، تقویت مهارت های گروهی، مدرسه محوری، کار تیمی و مهارت های دیداری، شنوایی و فن بیان دانش آموزان را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها,مازندران
  • کد خبر : 7662
کلمات کلیدی
روابط عمومی مازندران

روابط عمومی مازندران

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید