استان تهران
آموزش 400 نفر از عوامل پایگاه های سنجش شهرستان های استان تهران
400 نفر از عوامل پایگاه های سنجش شهرستانهای استان تهران با حضور در دوره های آموزشی ، آموزشهای لازم را فرا گرفتند.
استان تهران
جلسات آموزشی مسئولین پایگاه های سنجش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.
این جلسات با حضور مسئولین پایگاه های سنجش استان از تاریخ 8 لغایت 14 تیرماه در محل سالن آیت الله رفسنجانی (ره) برگزار شد.
شهرتهران
طرح سنجش تسهیلکننده فرایند یادگیری است
وزیر آموزشوپرورش درآئین افتتاحیه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: طرح سنجش تسهیلکننده فرایند یادگیری است.
شهرتهران
آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه توسط ۲۰ هزار نیروی متخصص
با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی مراسم افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در مدرسه استثنایی ساریخانی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.
شهرتهران
برگزاری آئین افتتاحیه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان شهر تهران
آئین افتتاحیه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان شهر تهران با حضور وزیر آموزشوپرورش در تهران برگزار شد.
سیستان بلوچستان
اولین جلسه تشریح و تبیین سند تحول بنیادین
اولین جلسه تشریح و تبیین سند تحول بنیادین با حضور آقای دکتر حیدری مشاور مدیر کل و دبیر اجرایی سند تحول بنیادین در استان در محل دفتر ریاست اداره برگزار گردید .
سمنان
جلسه توجیهی _ آموزشی عوامل طرح سنجش شرق استان سمنان
جلسه توجیهی و آموزشی عوامل اجرایی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان شرق استان در شهرستان شاهرود برگزار شد.
خوزستان
آغاز دوره های آموزشی و کارگاه های توجیهی عوامل پایگاه های سنجش استان خوزستان
آغاز دوره های آموزشی و کارگاه های توجیهی عوامل پایگاه های سنجش استان خوزستان
خوزستان
انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل تعاون وامور اجتماعی خوزستان و اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان
تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تعاون وامور اجتماعی خوزستان و اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان منعقد شد.
خوزستان
تغییر نگاه جامعه نسبت به دانش اموزان با نیاز های ویژه
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با معاونت صدا و سیمای استان: هدف ما تغییر نگاه جامعه نسبت به دانش اموزان با نیاز های ویژه و شناخت توانمندیها و استعدادهای این دانش اموزان است.