• انتشار: 1400/09/15 - 18:06
  • تعداد بازدید: 1045
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام استاندار همدان به مناسبت روز جهانی معلولین

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.

5486.mp3 پیام استاندار همدان به مناسبت روز جهانی معلولین

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی  اداره آموزش و پرورش استثنایی همدان، متن پیام علیرضا قاسمی‌فرزاد به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

روز جهانی معلولین فرصتی برای فرهنگ‌سازی، تکریم و تجلیل از کسانی است که با‌توجه به محدودیت‌های بسیار، اما با همتی بلند، شور زندگی را در جامعه جاری می‌کنند.مردان و زنانی که با تکیه بر خالق یکتا، در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی کوشا هستند و موفقیت‌های چشمگیری را به ارمغان آورده‌اند. حضور و وجود معلولین، تلنگری است بر ما، تا با فراهم‌کردن مقدمات لازم، زمینه رشد و نمو آنان را فراهم کنیم.
اینجانب ضمن پاسداشت این روز و تبریک و تهنیت به معلولان و خانواده‌های محترم و صبور آنان در میهن عزیزمان، ایران اسلامی به‌ویژه استان همدان، انتظار دارم که دستگاه‌های اجرایی استان، توجه ویژه‌ای به حقوق اجتماعی، نیازهای اساسی، مناسب‌سازی محیط و رفع مشکلات شغلی این عزیزان داشته باشند، زیرا احترام، ایجاد فرصت‌های اجتماعی برابر، بهره‌مندی از امنیت و سلامت، حق انکار‌ناپذیر آنان است.
برای کلیه معلولین به‌ویژه معلولین استان همدان و، همچنین کسانی که به این جامعه پرافتخار خدمت‌رسانی می‌کنند، آرزوی توفیقات روزافزون را مسئلت می‌نمایم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5486
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید